תים תפיץ בישראל את פתרונות אבטחת המידע של Twistlock

הפתרון מצליח לנטר ולבקר פעילות חשודה בתוך קונטיינר או אשכול קונטיינרים, ומזהה באופן מדויק אם היתה גישה לא מורשית לתהליכים מסוימים בשרתים הווירטואליים

דימה סטופל, שותף מייסד וסמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-Twistlock. צילום: יח"צ

חטיבת התוכנה של תים, Team Software, תפיץ ותשווק בישראל את פתרונות חברת הסטארט-אפ הישראלית Twistlock, אשר פיתחה פתרון אבטחת מידע מקצה לקצה, עבור סביבות, פתרונות ומערכות מבוססות קונטיינרים.

ייחודו של הפתרון, אשר מטפל בסיכונים הכרוכים בשרת ובאפליקציה בתוך הקונטיינר, הוא בכך שהוא הראשון שמצליח לנטר ולבקר פעילות חשודה בתוך קונטיינר או בתוך אשכול (cluster) קונטיינרים, ומזהה באופן מדויק אם היתה גישה לא מורשית לתהליכים מסוימים בשרתים הווירטואליים.

הפתרון מאפשר בדיקה מתוחכמת של קונטיינרים סטטיים ושל קונטיינרים בזמן ריצה, וכן מאפשר לארגונים גדולים לאמץ טכנולוגיות קונטיינר כדוגמת Docker, עם הטמעה נרחבת יותר של הטכנולוגיה.

פלטפורמת Twistlock מספקת מעטפת הגנה אקטיבית, בתוך הקונטיינרים ומחוצה להם, להגנה מפני נוזקות, פרצות אבטחה, איומים ונוזקות ZeroDay, וכן להגנה ושמירה אקטיבית על תאימות ל-Compliance.

הפתרון מותאם למחזור חיי הפיתוח העדכני והאוטומטי של מערכות וסביבות מבוססות קונטיינרים, החל משלב הפיתוח ואריזת הקונטיינר, דרך שלב האוטומציה וההפצה (DevSecOps) ועד לשלב ניטור בסביבת ה-RunTime.
Twistlock הוקמה על ידי בן ברנשטיין ודימה סטופל, שני יזמים טכנולוגיים בעלי ניסיון רב באבטחת מידע ארגוני, בתעשייה האזרחית והביטחונית, שעבדו מעל ל-10 שנים במרכז הפיתוח של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

לדברי סטופל, שותף מייסד וסמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-Twistlock, "המטרה שלנו היתה להציע פתרון אבטחת מידע אוטומטי עבור סביבת הקונטיינרים, אשר לא פעם מהווים 'חור שחור' עבור ארגונים, מאחר והגישה לשרתים נעשית מרחוק, כך שקשה לראות מה בדיוק מתרחש בתוך הקונטיינר. מבחינתנו, פתרון טוב הוא כזה שלא מורגש, ללא צורך בהתערבות ידנית וללא אזעקות שווא".

סטופל הוסיף כי "בחרנו בחטיבת התוכנה של תים כשותפה שלנו בשוק הישראלי, בזכות המומחיות של החברה במתן פתרונות טכנולוגיים כוללים, לצד הידע והמיומנות הנרכשת בתחום אבטחת המידע, בפרויקטים גדולים, רגישים ומורכבים. בעזרת שיתוף הפעולה בינינו, אני צופה ששוק הקונטיינרים יתקדם צעד משמעותי קדימה".

נורית הורביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת תים

נורית הורביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת תים

נורית הורביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת תים, מציינת כי "הביקוש לפתרונות בתחום הקונטיינרים נמצא בגידול חד, אך לקונטיינרים יש אתגרים רבים בתחום אבטחת המידע, להם מספקת Twistlock פתרון יעיל".

"כחברה העוסקת בתחום אבטחת המידע, אנו מחויבים להיות צעד אחד לפני כולם ולספק ללקוחותינו את הפתרונות המותאמים לסביבה העסקית ולצרכים והאיומים המשתנים, המשתכללים עם השנים. לכן הבחירה ב-Twistlock מתבקשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים