שירותי AWS ישולבו בפלטפורמת OpenShift של רד-האט

החברות הכריזו בוועידה השנתית של רד-האט על שיתוף פעולה שמאפשר פריסה של שירותי הענן של אמזון מתוך OpenShift - באתרי הלקוחות ובענן

08/05/2017 10:26
ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט. צילום: רן מירון

רד-האט (RedHat) הכריזה בוועידה השנתית שלה, שהסתיימה לפני ימים אחדים בבוסטון, כי שירותי הענן של AWS ישולבו לתוך פלטפורמת הקונטיינרים שלה, OpenShift.

על שיתוף הפעולה הכריז ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט. לדבריו, אימוץ טכנולוגיית הקונטיינרים זוכה להיענות גבוהה בקרב הארגונים והמהלך עם AWS נועד להאיץ את המגמה. הוא ציין ששיתוף הפעולה יאפשר פריסה של שירותי הענן של אמזון מתוך פלטפורמת OpenShift – באתרי הלקוח ובענן.

וויטהרסט אמר כי "על ידי צירוף העומק, התפקודיות והחדשנות שמספקים שירותי AWS עם פלטפורמת הקונטיינרים המקיפה שלנו, אנחנו מאפשרים להביא את הפתרון לסביבות ההיברידיות של הלקוחות, עם הגיבוי של התמיכה המשותפת שלנו".

אנדי ג'אסי, מנכ"ל AWS, שדיבר באמצעות שיחת וידיאו, אמר כי הלקוחות יוכלו להריץ את יישומיהם בייצור וציין ש-"רד-האט ו-AWS מספקות נתיב תמיכה מאוחד, שיגובה על ידי שתי החברות".

לדבריו, הנגישות של שירותי AWS מפלטפורמת OpenShift תאפשר פריסה קלה של מגוון שירותי הענן של אמזון, כמו Aurora ,EMR ,Athena ,CloudFront ,Route 53 ו-Elastic Load Balancing, ישירות מתוך קונסולת OpenShift. זמינות הפתרונות המשותפים צפויה בסוף השנה הנוכחית.

שיתוף פעולה בן תשע שנים

רד-האט ו-AWS משתפות פעולה, לדברי וויטהרסט, מאז 2008, כדי שתתאפשר הרצת לינוקס (Linux) לארגונים באמצעות AWS – לאור דרישה שהגיעה מארגונים. הוא הוסיף ש-"תוצרי שיתוף הפעולה בינינו יאפשרו ללקוחות יכולת לבנות ולהרחיב יישומים ארגוניים מבוססי קונטיינר עם פלטפורמת OpenShift בשימוש מגוון של שירותי מחשוב, מסדי נתונים, אנליטיקה, לימוד מכונה, קישוריות, מובייל ויישומים שונים".

וויטהרסט הסביר שהשילוב יאפשר ללקוחות OpenShift להיות יותר אג'יליים, מאחר שהם יהיו מסוגלים, כאמור, להשתמש באותה פלטפורמת פיתוח יישומים לבנייה באתריהם או בענן.

לדברי וויטהרסט, ״נמשיך להציע מערכים של היצע JBoss Middleware כשירותים נתמכים ב-AWS – מה שיאפשר ללקוחות להריץ מודל כרכיבי יישומים ארוזים בקונטיינרים עם תפקודיות גבוהה, גמישות ואבטחה״. הוא אמר כי החברות ישתפו פעולה בפיתוח כדי לשפר עוד יותר את ביצועי פלטפורמת OpenShift ב-AWS, וכדי להדק את האינטגרציה בין שירותי הענן של אמזון ו-Kubernetes, פתרון תזמור הקונטיינרים של רד-האט.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים