סימנס רכשה את מנטור גרפיקס תמורת 4.5 מיליארד דולר

החברה הנרכשת מספקת פתרונות תוכנה לתעשייה ואוטומציה, ופעילה בתחום החם של הרכבים החכמים, שאליו סימנס לוטשת עיניים

נרכשת. מנטור גרפיקס

חברת האלקטרוניקה הגרמנית סימנס (Siemens) הודיעה כי היא רוכשת את ספקית התוכנה התעשייתית ופתרונות האוטומציה מנטור גרפיקס (Mentor Graphics) תמורת כ-4.5 מיליארד דולר. מדובר בתשלום של כ-37 דולר למנייה, בפרמיה של 21% לעומת מחיר הסגירה למנייה של מנטור ב-11 בנובמבר, שהיה יום המסחר האחרון לפני סגירת העסקה. זוהי עסקת מיזוג בה מנטור תיטמע בתוך סימנס, כשעדיין לא ברור כמה מ-5,700 עובדיה של הנרכשת ייקלטו לתוך הרוכשת.

מנטור נחשבת כמובילת שוק במגזרים מסוימים בתעשייה, כולל תכנון מעגלים משולבים, ותכנון וניתוח מערכות אלקטרוניות. כמו כן, היא משתתפת פעילה בתחום החם של אלקטרוניקה חכמה לרכבים. הכנסותיה בשנה החולפת הסתכמו בכ-1.2 מיליארד דולר, עם שוליים תפעוליים של 20.2%.

לפי סימנס, העסקה אמורה להרחיב את פורטפוליו התוכנה שהיא מציעה לארגונים דיגיטליים, מכיוון שהפתרונות שהיא תוסיף לאחר רכישת מנטור יעזרו לה להתבסס טוב יותר בתחום של מערכות חכמות מקושרות ורכבים אוטונומיים. לטענתה, הכלים החדשים שתציע יעזרו ללקוחות שלה להאיץ את החדשנות שלהם בתחומים הללו, תוך כדי מיטוב הפעולה של מוצרי הקצה שהם מציעים בשטח עצמו.

"סימנס רוכשת את מטור כחלק מתפיסת חזון ה-2020 שלה, לפיו היא תהיה אמת המידה עבור העידן התעשייתי החדש. מדובר בפורטפוליו שיקבע את הקצב של התעשייה", אמר ג'ו קייזר, נשיא ומנכ"ל סימנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים