בזק משיקה חממה לפיתוחים בתחום האינטרנט של הדברים

מנהלי התכנית מאמינים כי ביכולתם להציע ליזמים קרש קפיצה משמעותי במטרה להביא את המוצרים שלהם לידי מפגש עם שוק היעד בזמן קצר ובהצלחה מרבית ● המיזמים המצטיינים ייסעו להציג את פיתוחיהם במטה הייסנס בסין

לקראת רגולציה חדשה. בזק

אחרי השקת שירות "הבית החכם", Bhome, והצגת מוצרי האינטרנט של הדברים המתקדמים של מיטב הסטארט-אפים הישראליים במתחם הבית החכם שהקימה בזק באיקאה (IKEA), פונה חברת התקשורת להשקעה נוספת בתחום – בשיתוף פעולה עם הייסנס (Hisense), אוניברסיטת תל אביב ומרכז היזמות StarTau, הפועל בשיתוף עם האקסלרטור Vertical Engine.

בזק והייסנס יקיימו יחדיו תוכנית אינטנסיבית בת שלושה החודשים לחברות סטארט-אפ צעירות, שתעסוק במיזמים בעולם המכשירים החכמים והאינטרנט של הדברים. התוכנית תעניק לצוותים הטובים ביותר את ההזדמנות לעבוד עם מיטב המוחות מהתעשייה ומהאקדמיה בישראל, לצד גישה לטכנולוגיות ולמומחים של שתי החברות, שיסייעו לצוותים המשתתפים להביא את המוצרים שהם מפתחים לידי הבשלה. התוכנית תציע למשתתפים בה בנוסף גישה למשאבים של אוניברסיטת תל אביב ולרשת הבוגרים הענפה שלה, שידועה במיזמים הרבים שנולדו מתוכה.

הייסנס מייצרת פתרונות סלולריים ומוצרי חשמל, תוך מיקוד במוצרי בית חכם. לחברה, המיוצגת בארץ על ידי קבוצת אקזיט, מרכזי פיתוח ואיתור טכנולוגיות בארצות הברית, דרום קוריאה, יפן וישראל, והיא מבקשת לאתר חברות צעירות ו-ותיקות בעלות טכנולוגיה מתקדמת בתחום, על מנת לייצר איתן פעילות פיתוח משותפת. בסוף התהליך ייסעו צוותים מצטיינים מהחממה למטה החברה בסין, לצורך פגישות עם בעלי תפקידים בכירים בחברה והצגת המיזמים בפניהם.

לאור העובדה שנוטלים בתוכנית חלק גופים משמעותיים, מאמינים מנהליה כי יוכלו להציע לחברות שישתתפו קרש קפיצה משמעותי וחיבור לתאגידים רלוונטיים, במטרה להביא את המוצרים והפיתוחים שלהן למפגש עם שוק היעד.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, אמר כי חבירתם של שלושה גופים מובילים כמו בזק, הייסנס ואוניברסיטת תל אביב כדי לתמוך ביזמים, להנחות ולהוביל אותם מסמלת את חשיבותו של תחום האינטרנט של הדברים ואת הנפח הרב שהוא צובר בענף ההיי-טק בארץ ובעולם. "יש כאן הזדמנות פז ליזמי ההיי-טק הישראליים ליהנות מתמיכה והנחייה של שלושה גופים, כל אחד מוביל בתחומו, ולמצב את מדינת ישראל כמובילה גם בתחום זה. באמצעות התכנית המיוחדת הזו, אנחנו מבקשים למצוא את המוצרים פורצי הדרך, להנגיש אותם לציבור, ולסייע ליזמים הישראליים בפריצה לתחום", ציין.

הנרי חן ויינשטיין, מייסד התוכנית, הסביר כי Vertical engine מהווה נקודת מפגש משולשת בין האקדמיה, התעשיה, והסטארט-אפים, במטרה לתת סל כלים מלא כדי להאיץ חדשנות. הנרי הוסיף, כי "בזכות ההתמקדות שלנו בכל מחזור בתחום ספציפי, ביכולתנו להעניק ליזמים המשתתפים ערך רב יותר בצורת תכנים מקצועיים ממוקדים, מנטורים ויועצים מובילים מהתחום, לצד חיבור ישיר לתאגידים בעלי תובנות עסקיות וגישה לשווקי היעד של חברות הסטארט-אפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים