רעננה חושפת את הבננה

מתחם הבננה נפתח עבור עשרות יזמים וחברות סטארט-אפ, שם חשפו מיזמים ופיתוחים מקוריים בפני קהל של משקיעים, נציגי קרנות הון סיכון, ואנשי עסקים ● היה לוהט

בית לסטארט-אפ המתחיל. מתחם הבננה

רעננה אירחה באחרונה עשרות יזמים וחברות סטארט-אפ במתחם הבננה (Hubanana), באירוע שכלל סדרת מפגשי אחד על אחד לחשיפת מיזמיהם בפני משקיעים וקהל יעד פוטנציאלי. סדרת המפגשים היוותה אחד מאירועי השיא של חודש "יוניטק", המצוין בימים אלה בעיר וכולל שורת פעילויות, אירועים, הרצאות וסדנאות בתחום ההיי-טק. מובילה את החודש מנהלת העסקים רעננה, בשיתוף עם בכירי ארגונים ואנשי עסקים מכל רחבי הארץ ובחסות בנק הפועלים ומשרד עורכי הדין יגאל ארנון ושות'.

מאות משתתפים, בהם יזמים וסטארט-אפים, מתחומי האינטרנט והמובייל פקדו את מתחם הבננה שבקריית אתגרים רעננה, ונהנו מחשיפת פיתוחיהם בפני קהל של משקיעים, נציגי קרנות הון-סיכון ואנשי עסקים. בין הסטראט-אפים הבולטים שהגיעו היו:

Tempdrop – שפיתח אביזר לביש בעולם האינטרנט של הדברים לנשים שמתקשות להיכנס להריון. האביזר מודד חום ונותן אינדיקציה מדויקת מתי יש לקיים יחסים על מנת שתשעה חודשים לאחר מכן יצא הילד לאוויר העולם.

LocalYoo – פלטפורמה למציאת בילויים מעניינים וחדשים, שמאפשרת לאנשים המעוניינים להתחיל עסק חדש להקים אותו ולקבל לקוחות בצורה קלה.

Sparkee – מגייסת את חוכמת ההמונים לטובת הקטנת החשבונות שאנחנו משלמים. החברה מאפשרת לצלם חשבוניות ולקבל הצעות והמלצות לשיפורים והקטנת הוצאות.

האירוע התקיים במעמד זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה, סגנו, עו"ד איתן גינזבורג, וחבר מועצת העיר ויו"ר הועדה לחדשנות ופיתוח כלכלי, עידו דותן, שציינו את הכישרון של מיטב המוחות הפועלים במתחם הבננה ועל שהציגו את מיזמיהם בפני בכירי קהילת העסקים בישראל. "רעננה גאה להוות אכסניה לפעילותם של מיטב הכישרונות האחראים על הרעיונות פורצי הדרך העדכניים ביותר בתחומי הטכנולוגיה, האינטרנט והמובייל", אמר בילסקי. "נמשיך לטפח מיזמים אלו במתחם הבננה ולעשות ככל הניתן על מנת לתרום להמשך מינופם והצלחתם העסקית, ואני מאמין שמכאן עתידה לצאת הבשורה הבאה בתחום שתזניק את יוזמיה לחזית הטכנולוגיה בישראל ומחוצה לה".

במסגרת הערב צוינו שנתיים להקמתו של מיזם הבננה עם יותר מ-100 חברות סטארט-אפ וכ-1500 חברים הנהנים משלל פעילויות וליווי עסקי. עידן מאיר, מנהל מתחם הבננה הציב אבני דרך בולטות בפעילות המיזם, בהן העובדה שעד כה גויסו למעלה מ-5 מיליון דולר עבור החברות הפעילות בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים