בזק בינלאומי תנהל את ה-DR של הממשלה

החברה זכתה במכרז של הממשלה לניהול ההתאוששות מאסון ותבצע זאת באתר ברמת Tire3 Plus, אמר אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי ● הוא הדגיש כי החברה אוחזת כיום ב-42% משוק ה-ISP

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

הממשלה תנהל את ה-DR שלה מחוות השרתים התת קרקעית של בזק בינלאומי – כך מסר אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בחברה. זאת, לאחר שבזק בינלאומי זכתה במכרז הממשלתי.

לדברי צפריר, "האתר הוא ברמת Tire3 Plus והוא מהמתקדמים בישראל".

צפריר דיבר בפני משתתפי כנס C3 – פורום המנמ"רים והמנכ"לים של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה בטביליסי, בירת גיאורגיה. הוא סקר בדבריו את מפת הדרכים של החברה בנושאי הענן ושירותי המחשוב שהיא מעניקה לשוק, על פי המגזרים השונים.

בזק בינלאומי מפעילה שבעה דטה סנטרים ברחבי עולם, מתוכם שלושה בישראל. הם מתפרשים בסך הכול על יותר מ-4,000 מ"ר ומשרתים אלפי לקוחות הוסטינג. הדטה סנטרים שלה מהווים אחת הפעילויות הבולטות של החברה, לצד ניהול והובלת מידע ברמה הבינלאומית ופעילות הכבל תת ימי, שמאפשר תקשורת בין ישראל לעולם.

"אנחנו אוחזים ב-42% משוק האינטרנט (ISP) בישראל ונתפסים כמומחים בתחום האינטגרציה בין עולמות ה-IP לעולם ה-IT", ציין צפריר. לדבריו, החברה מספקת שירותים במגוון תחומים: אבטחת מידע, סיסטם, מיקור-חוץ, הלפדסק ופרויקטי IT.

הדטה סנטר התרחב

באחרונה חנכה החברה את הדטה סנטר המורחב שלה, לאחר שנוספו לו 1,000 מ"ר, בנוסף ל-1,500 מ"ר הקיימים כיום. לדברי צפריר, "שלושת חוות השרתים המרכזיות של בזק בינלאומי מהוות רשת אחת מגובה וחזקה. ההשקעה כמו זו שהשקענו בהרחבת הדטה סנטר מתווספת להשקעות התדירות של החברה, המתמקדות בחיזוק יכולותיה בשווקים השונים, בדגש על פתרונות ענן ציבורי ופרטי".

לדברי צפריר, מתקני בזק בינלאומי הם היחידים בעלי תשתית רשת מגובה ושרידה, המחוברת לשדרת האינטרנט העולמית באמצעות הכבל התת ימי של החברה, שמגיע פיזית עד לנקודת הנחיתה בחוות השרתים. בנוסף, הכבל אף מאפשר לבזק בינלאומי לספק פתרונות גלובליים עם יכולות התממשקות למתקניה הפרוסים במספר יבשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים