סושי, רחת לוקום וסטארט-אפים

תחרות שהתקיימה בקמפוס גוגל בתל אביב הפגישה רשת חברתית לבעלי כלבים, אפליקציית פארקי שעשועים ועוד סטארט-אפים מישראל, תורכיה ויפן ● מי זכה?

אנשי דוגיז עם הצ'ק. צילום: יח"צ

רשת חברתית לבעלי כלבים ומיזם למשפחות שמתכננות חופשות בפארקי שעשועים זכו ביחד במקום הראשון בתחרות סטארט-אפים שנערכה בקמפוס גוגל (Google) בתל אביב. בכל אחת משתי החברות הזוכות תשקיע הקרן היפנית Samurai Incubate סך של 100 אלף דולר.

שתי הזוכות – דוגיז ו-ThemeGo, בהתאמה – הן חברות ישראליות, שהתחרו במסגרת סטארט-אפ פיוז'ן 2015 בחברות מהארץ, מתורכיה ומיפן. דוגיז פיתחה אפליקציה שמאפשרת לבעלי כלבים ניהול חיי קהילה ושיתוף במידע על חיות המחמד שלהם, והאפליקציה של ThemeGo מסייעת לבחור האם לבקר בחופשה הבאה בדיסניוורלד, יוניברסל (Universal) או לונה פארק ענק אחר.

ככלל, הישראלים כבשו את התחרות – סטארט-אפים מקומיים הגיעו גם למקומות השני והשלישי. במקום השני זכה Soap, שפיתח פלטפורמה להקלטת סאונד באיכות טובה ובסנכרון מלא לווידיאו, ובשלישי GIS On demand, שהפלטפורמה שלו מאפשרת הפקת מפות תלת ממדיות תוך שימוש בתמונות ממצלמה רגילה בלבד.

האירוע התקיים בתמיכת Softlayer של יבמ (IBM), קמפוס גוגל בתל אביב, Krypton VC ו-PwC, והוא פרי שיתוף פעולה בין TheHive by Gvahim מישראל, ONEN Consultancy מתורכיה וכאמור, Samurai Incubate מיפן. חממת TheHive by Gvahim שייכת לגבהים, עמותה בת של קרן רש"י, שמלווה יזמים עולים ותושבים חוזרים בפיתוח המיזמים שלהם. באירוע הציגו יזמים עולים מבריטניה, שוויץ, גרמניה, איטליה, רוסיה וישראל, שסיימו את המחזור החמישי של העמותה.

מאתר רב לשוני ועד למידה אינטראקטיבית

אחד הסטארט-אפים שהשתתפו בתחרות הוא בבליק, שפיתח פתרון טכנולוגי שהופך כל אתר אינטרנט לרב לשוני, עם תרגום אנושי-מקצועי. הדבר נעשה על ידי הדבקת קטע קוד באתר.

LocalEyes היא פלטפורמה שמייצרת קהילות שמחברות ביניהן תרבות, שפה ואהבות משותפות. מדובר הן באתר אינטרנט והן בקבוצה בפייסבוק (Facebook). הפלטפורמה מאפשרת לתיירים להתחבר עם תושבים מקומיים במקומות אליהם הגיעו, על בסיס מוצא ותרבות משותפים.

Foxinhome מציע נורות חכמות, מרובות צבעים וחסכוניות באנרגיה, המופעלות בעזרת מערכת שליטה של התקנים חכמים וקול. המערכת מאפשרת שליטה בצבעי הנורות, בעוצמת האור, בחירת מצבים כמו "שינה" או "מסיבה" והקלטת פקודות קוליות לשליטה מכל מכשיר.

מיזם "מחשמל" נוסף הוא Ingenious, שהמערכת שפיתח מאפשרת לשלוט במכשירי החשמל בבית באמצעות מערכת שליטה מעוצבת ותוכנה ייחודית. היא כוללת אפליקציה שלומדת את הרגלי המשתמש, מקבלת עבורו החלטות ומאפשרת לנהל בית חכם.

Antropi מפתחת סביבות למידה אינטראקטיביות במטרה להפיק את המרב משימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת, ולהנגיש אותן לכל אחד ובכל מקום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים