עידו ברנה, ג'וניפר: "העולם הולך לשירותים וירטואליים"

"המגמה היא להעביר את הדטה סנטרים לעולם הווירטואלי, כדי להקל על ארגונים ועל משתמשי הקצה", אמר ברנה, מנהל מכירות בחברה

עידו ברנה, מהנדס מכירות בכיר בג'וניפר. צילום: דוד ענבל

"העולם הולך לכיוון של שירותים וירטואליים. המגמה היא להעביר את מה שיש בדטה סנטרים לווירטואליזציה, כך שמשתמש הקצה יכול ללחוץ על כפתור ולקבל את השירות באופן אוטומטי. הדבר יגרום להקלה עבורם ועבור ארגונים, ומהווה השלב הבא", כך אמר עידו ברנה, מהנדס מכירות בכיר בג'וניפר (Juniper).

ברנה דיבר בכנס של הפורום הטכנולוגי השנתי של אואזיס טכנולוגיות (Oasis Technologies), שנערך הבוקר (ב') באולם האירועים סטוקו בהדר יוסף בתל אביב, תחת הכותרת Tech IT up.

הוא ציין כי "כיום, הכול נכנס לעולם הווירטואלי, השכבות של העולם הפיזי בתחום זה נבנות בתוכו".

לדברי ברנה, "כשבונים את הדטה סנטר החדש, צריך לקחת בחשבון את האוטומציה, ה-SDN והשירות ללקוחות הקצה. ג'וניפר רואה את זה כמקשה אחת. אנחנו מביאים את הפשטות בארכיטקטורה ואיך משלבים בכל זה את ה-Big Data. מעל הכול צריכים מערכת בקרה חכמה ולכסות את המעטפת באבטחה".

"האסטרטגיה של ג'וניפר אומרת: בואו נסתכל קדימה אבל גם נהיה פתוחים. זאת המהות של ג'וניפר בתשתית שלה", אמר. ברנה ציין כי "אנחנו מאפשרים לאחרים להתממשק אלינו ומקווים לא להתממשק לאחרים".

הוא ציין כי "ג'וניפר נותנת את שירותיה לכל גדלי הארגונים ומתאימה את הפתרון לארגון. אצלנו, הפתרון הוא במרכז, ולא המוצר".

לסיכום אמר ברנה כי "אנחנו יודעים לתת פתרון וירטואלי בתוך הדטה סנטר, לשלב בין העולם הפיזי והווירטואלי, עם כיסוי של אבטחה".

תומר שרון, מנכ"ל אואזיס. צילום: דוד ענבל

תומר שרון, מנכ"ל אואזיס. צילום: דוד ענבל

תומר שרון, מנכ"ל אואזיס, פתח את האירוע בכך שהציג את החברה. הוא ציין כי היא חלק מקבוצת טלרד ומחזור המכירות השנתי שלה מגיע ל-100 מיליון דולר "הקבוצה מורכבת מכמה חברות ואואזיס מביאה את הצד של התקשורת בעולמות הסיסטם", אמר. "יש לנו סינרגטיות מלאה עם חברות אחרות בקבוצה. בשנתיים-שלוש האחרונות התרחבנו לחו"ל ויש לנו לא מעט הצלחות באפריקה. מספר השרתים שלנו עומד על יותר מ-3,500".

לסיכום אמר שרון כי "אנחנו תמיד חושבים מחוץ לקופסה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חסר השם

    "מהנדס" בא מלשון "הנדסה". איזה "הנדסה" בדיוק יש במכירות שהוא מקצוע אומני לחלוטין? א מה זה לעזאזל "מהנדס מכירות"? איך בדיוק מהנדסים מכירות? בונים את זה בלגו? מונפץ לחלוטין

  2. Keren

    צודק 100 % ! גם אצלנו כמעט כל הדטה סנטר משתמשים בוירטואליזציה. וחוץ מזה הוא די חתיך אז הייתי חייבת להגיב... :-)

אירועים קרובים