נס שדרגה תחנות הקצה בלאומי קארד לחלונות 7

במסגרת הפרויקט שנערך בחברת כרטיסי האשראי, שודרגו כל מערכות הפעלה מחלונות XP ל-7 ● היקפו הכספי של הפרויקט עמד על כחצי מיליון שקלים

לשלם בלי לגעת. לאומי קארד

נס טכנולוגיות ביצעה פרויקט לשדרוג מערכות הפעלה בתחנות הקצה של לאומי קארד, מקבוצת לאומי. הפרויקט ארך כשנה והסתיים בימים אלה והיקפו הכספי עמד על כחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט שנערך בחברת כרטיסי האשראי, שודרגו כל מערכות הפעלה מ-Windows XP לגרסת חלונות 7 (Windows 7). הפרויקט בוצע ידי חטיבת Service on Demand בקו העסקים מיקור חוץ של נס. החטיבה מספקת שירות במיקור חוץ עבור מרכז התמיכה של לאומי קארד מאז 2010.

כמו כן הפרויקט כלל את החלפת מערכות ההפעלה בכלל מחשבי החברה, תוך התאמת כל מערכות ה-IT, התוכנות ותשתיות הארגון לגרסה החדשה. המעבר התבצע בשל יציאתה משירות של מערכת ההפעלה Windows XP והפסקת התמיכה של מיקרוסופט (Microsoft) במערכת זו.

יגאל נאור, מנהל מחלקת טכנולוגיות ורכש בלאומי קארד, אמר כי "נס מנהלת באתר לאומי קארד את שירותי מרכז התמיכה והיא הקימה מעבדות והפעילה יחידת מומחי טכנולוגיה לבדיקת תאימות המערכות. בפרויקט היה צורך לספק פתרונות יצירתיים לאתגרים שנבעו ממגוון המערכות בלאומי קארד, לרבות מערכות בנות 15 ו-20 שנים".

את הפרויקט הוביל גל הוטמן, ארכיטקט פתרונות טכנולוגיים בחטיבת Service on Demand, עם צוות האתר של נס. הוטמן ציין כי "הפתרונות כללו בדיקות מקיפות לתאימות, שדרוגים והתאמת גרסאות, השלמות ועדכוני קוד, עדכוני התקנים ודרייברים ובנוסף שדרוג מערכת ההפצה לתוכנות הארגון לגרסה מתקדמת של  Microsoft System Center Configuration Manager".

יובל קידר, CTO  ומנהל חטיבת Service on Demand בקו העסקים מיקור-חוץ בנס טכנולוגיות, אמר: "האתגר המרכזי שלנו היה לוודא את תאימותן של המערכות המורכבות של לאומי קארד למערכת ההפעלה החדשה. בנוסף, מטרתנו המרכזית הייתה לוודא כי רמת השירות ללקוח הקצה לא תיפגע במהלך הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים