צה"ל רכש טרמינל צבאי נישא לתקשורת טקטית של גילת רשתות לוויין, בחוזה בהיקף עשרות מיליוני שקלים

הטרמינל הנישא, שהותאם במיוחד עבור צה"ל, יאפשר לחיילים בשטח להתחבר לרשת התקשורת הלוויינית ולהעביר מידע אמין, כולל צילומי וידיאו, בקצבים רחבי פס ● תא"ל (מיל') משה (צ'יקו) תמיר: "בעת פיתוח הטרמינל, לקחנו בחשבון את תנאי הלחימה הקשים והתובעניים ביותר, כך שיהיה מותאם לדרישות התקשורת התובעניות ביותר של צה"ל"

גילת רשתות לוויין תספק לצה"ל את טרמינל התקשורת הלוויינית הנישא של החברה, ה-SatTrooper-1000, לתקשורת טקטית מתקדמת בשדה הקרב. היקפו הכספי של החוזה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על עשרות מיליוני שקלים.

הטרמינל הנישא פותח במיוחד על מנת לענות לצרכים המיוחדים של כוחות השדה של צה"ל. הוא יאפשר לחיילים בשטח להתחבר לרשת התקשורת הלוויינית ולהעביר מידע אמין, כולל צילומי וידיאו, בקצבים רחבי פס. משקלו של הטרמינל הוא קל יחסית, ועומד על 13 ק"ג. מגילת נמסר, כי הטרמינל קומפקטי ונוח לנשיאה. התקנתו אורכת כמה דקות, וחייל יחיד יכול לבצע את ההתקנה. העיצוב המוקשח של האנטנה בעלת מיקוד אוטומטי, מאפשר קישוריות מהירה גם בתנאי השטח הקשים ביותר.

"שדה הקרב של היום מבוסס על לוחמת רשת, עובדה המגבירה את חשיבות מערכות התקשורת הלווייניות הנפרסות במהירות", אמר תא"ל (מיל') משה (צ'יקו) תמיר, סמנכ"ל לביטחון וביטחון פנים בגילת. "עליונות מודיעינית היא צורך קריטי בשדה הקרב בכל מקום ובכל זמן. בעת פיתוח הטרמינל, לקחנו בחשבון את תנאי הלחימה הקשים והתובעניים ביותר, כך שיהיה מותאם לדרישות התקשורת התובעניות ביותר של צה"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים