אפרי אקרלינג, מנמ"ר אליהו חברה לביטוח, מונה למנכ"ל בי דיוק מקבוצת מגדל

בי דיוק עוסקת בתפעול של מנהלות ההסדרים הפנסיוניים והפיננסים של קבוצת מגדל, משמע העברת המידע והטיפול בו בין יצרני הביטוח למעסיקים של המבוטחים ● היא מעסיקה כ-400 עובדים, מתוכם 50 אנשי IT ● "אני יכול לתרום מניסיוני כמנמ"ר לשעבר גם למנמ"ר בי דיוק, והדבר גם יסייע לי בתפקידי כמנכ"ל", אמר אקרלינג

עוד מנמ"ר מונה למנכ"ל: אפרים (אפרי) אקרלינג, שהקים את אגף מערכות המידע באליהו חברה לביטוח ועמד בראשו במשך כשלושים שנה, מונה למנכ"ל בי דיוק – מערך התפעול של מנהלות ההסדרים הפנסיוניים והפיננסים של קבוצת מגדל.

בי דיוק היא חברה בת בקבוצת מגדל, העוסקת בתפעול של מנהלות ההסדרים הפנסיוניים והפיננסים של הקבוצה, משמע העברת המידע והטיפול בו בין יצרני הביטוח למעסיקים של המבוטחים. החברה מעסיקה כ-400 עובדים, מתוכם 50 אנשי IT. החברה משרתת 2,000 פקידים של סוכנויות ביטוח, מולם היא עובדת.

באחרונה רכש שלמה אליהו את השליטה בקבוצת מגדל, תמורת 4.2 מיליארד שקלים. בשל כך, מסיבות של נתח שוק רגולטוריות, אליהו מכר את עסקי ביטוח החיים של חברת אליהו להראל ביטוח, תמורת 210 מיליון שקלים, והעביר את תיק הביטוח האלמנטרי (ביטוחי רכב ורכוש) של אליהו – למגדל. כך, אליהו הפכה למעשה לחברת השקעות. עסקת מגדל הייתה מהעסקאות המורכבות והגדולות במשק הישראלי בשנים האחרונות.

אקרלינג, בוגר יחידת ממר"ם, שירת בצה"ל במשך כעשר שנים. במהלך שירותו במערך המיחשוב של הצבא, הוא הוכתר כחתן פרס ראש אמ"ן לחשיבה יוצרת. במסגרת תפקידו באליהו זכה פעמיים – ב-2008 וב-2011, בתואר המנמ"ר המצטיין של קבוצת אנשים ומחשבים.

"יש לי הרבה אתגרים. אני מביא ידע מתחום ה-IT כמו גם מתחום התפעול של התהליכים העסקיים", אמר אקרלינג לאנשים ומחשבים. "אני יכול לתרום מניסיוני כמנמ"ר לשעבר גם למנמ"ר בי דיוק, והדבר גם יסייע לי בתפקידי כמנכ"ל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רמי לוי

    אפרי הגדול, הרבה הצלחה בתפקיד המאתגר, אין ספק שתהיה מנכ"ל מצליח רמי

אירועים קרובים