EMC ומלם-תים שדרגו את סביבת האחסון והגיבוי של אל-על בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט, שהחל לפני שנה והסתיים לפני כחודש, בוצעו החלפה וקונסולידציה של ארבע סביבות אחסון קודמות של EMC בשני אתרי החברה, לשתי מערכות אחסון אחוד חדשות מסוג VNX5500 ● עופר צברי, סמנכ"ל המיחשוב באל-על: "משקלו של מערך האחסון הפך לקריטי במיוחד עם דרישות זמינות ושרידות ברמות הגבוהות ביותר"

EMC ישראל ומלם-תים סיימו בימים אלה לשדרג את סביבת האחסון והגיבוי באל-על – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל לפני שנה והסתיים לפני כחודש, נאמד במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט בוצעו החלפה וקונסולידציה של  ארבע סביבות אחסון קודמות של EMC בשני אתרי החברה, לשתי מערכות אחסון אחוד חדשות מסוג VNX5500. המערכות כוללות את טכנולוגיית FAST של ענקית תשתיות ניהול המידע, המאפשרת לנייד מידע בין מערכות עתירות ביצועים למערכות חסכוניות יותר, בהתאם לרמת השירות הייעודית שנדרשת. בנוסף, הותקן פתרון  Recover Point ליצירת אתר DR מרוחק, המאפשר את שרידות המידע וזמינותו בכל נקודת זמן.

לדברי עופר צברי, סמנכ"ל המיחשוב באל-על, "הפעילות המסחרית והתפעולית של אל-על נשענת על מערכות מידע עתירות תהליכים ונתונים. כפועל יוצא מכך, משקלו של מערך האחסון הפך לקריטי במיוחד עם דרישות זמינות ושרידות ברמות הגבוהות ביותר. יש לנו שתי מערכות אחסון במתקן המיחשוב המרכזי ושתיים נוספות זהות באתר הגיבוי הארגוני. כל הארבע מכילות את נתוני המערכות הקריטיות".

צברי הוסיף, כי "חטיבת המיחשוב מתרגלת כמה פעמים בשנה עבודה מרוחקת של מערכות עם הנתונים השוכנים באתר הגיבוי. הפרויקט שילב טכנולוגיות יתירות ושרידות מתקדמות והתבצע במקביל לפעילות השוטפת של החברה".

שלומי ירמוס, מנהל מכירות ב-EMC ישראל: "אל-על התמודדה בשנים האחרונות עם סביבת אחסון ישנה, שלא אפשרה לעמוד בדרישות ההולכות וגדלות לביצועים ושטחי אחסון. האתגר שהוצב בפנינו היה לשפר משמעותית את סביבת האחסון והגיבוי, תוך מתן מענה לצפי הגידול בנפחי הנתונים, העלאת הזמינות של כלל היישומים הקריטיים וצמצום זמני ההשבתה עד למינימום. הפרויקט הביא לחיסכון בעלויות הכרוכות בתחזוקת ציוד ישן, כמו גם חיסכון בעלויות חשמל, כתוצאה משימוש בטכנולוגיה ירוקה ומהמעבר למערכות מבוססות דיסקים פלאש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים