אלעד החלה בהטמעת מערכת לניהול תיקים רפואיים באסותא בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, שהחל באחרונה וצפוי להסתיים באוגוסט 2013, תשדרג אלעד גם את מערכת ה-Dynamics CRM של אסותא לגרסה 5 החדשה ותטמיע מודולים לניהול פניות הציבור וטיפול ביחידה לניהול סיכונים ● מערכת ניהול התיקים הרפואיים שנבחרה היא קמיליון, שתיושם כתיק רפואי ממוחשב במכונים ובמרפאות של אסותא ● שתי המערכות תשרתנה מאות משתמשים

אלעד מערכות החלה בהטמעת מערכת לניהול תיקים רפואיים באסותא מרכזים רפואיים, לצד שדרוג מערכת ה-CRM. שתי המערכות תשמשנה את הצוותים האדמינסטרטיבים והרפואיים של בית החולים ותאפשרנה תיעוד קליני של תהליכי הטיפול וניהול הקשר עם המטופלים. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל באחרונה וצפוי להסתיים באוגוסט 2013, עומד על מיליון שקלים.

המערכת לניהול תיקים רפואיים שתוטמע היא קמיליון, ואילו מערכת ה-CRM שתשודרג היא Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft). מערכת קמיליון תיושם כתיק רפואי ממוחשב במכונים ובמרפאות של אסותא. כך, תנהל המערכת את המידע הקליני של המטופלים, בעוד שמערכת ה-CRM תנהל את המידע האדמיניסטרטיבי שלהם. במסגרת הפרויקט צפוי להיבנות ממשק שיחבר בין המערכות. שתי המערכות תשרתנה מאות משתמשים.

בנוסף לגרסה 5 החדשה של מערכת ה-CRM, המחליפה את גרסה 4, יוטמעו גם מודולים לניהול פניות הציבור וטיפול ביחידה לניהול סיכונים. המערכת משולבת במערכת ניהול הידע של אסותא, ומאפשרת לנהל פניות בכל הארגון עם ממשקים שונים למערכות הליבה הארגוניות. המערכת היא רב-ערוצית ותומכת בכל צורות התקשורת – טלפון, דוא"ל, גלישה סלולרית, שיחות וידיאו, SMS ופקס – והיא תנהל את מדדי רמת השירות (SLA) ברמת הלקוח, גורמי המענה והניהול באסותא. כמו כן, המערכת משולבת בפורטל הארגוני, SharePoint של מיקרוסופט.

דרור אדמון, ראש אגף מערכות מידע באסותא, אמר כי "המערכות החדשות שיוטמעו יאפשרו לנו להתמודד עם האתגרים בניהול המידע הרפואי של המטופלים, ובמקביל לתת מענה שירותי, איכותי ומתקדם לכל לקוח. זאת, מתוך שאיפה מתמדת לשיפור השירות הניתן באסותא". הוא הוסיף, כי "אנו משקיעים במערכות המידע החדשות מתוך ראייה שה-IT מהווה תשתית וליבה עסקית, שתאפשר לנו להתמודד עם כל המידע הרפואי והאדמיניסטרטיבי בהווה, ועל בסיסן ניתן יהיה לפתח מענה גם לצרכים העתידיים".

מיכל מנשה פרינץ, מנהלת מוקד קשרי לקוחות באסותא: "מערכת ה-CRM משלבת מערכת ניהול ידע, המתוכננת מראש לנהל את כל הממשקים של הלקוח בארגון, לבקר את איכות השירות באמצעות הסכם רמת שירות. הטמעת הגרסה החדשה צפויה לקצר משמעותית את זמן הטיפול בפניית הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים