טירוף iPhone 4 בסין: למעלה מ-200,000 הזמנות כבר התקבלו למכשיר

חברת הסלולר China Unicom, שמציעה בבלעדיות את מכשירי ה-iPhone במדינה, הפסיקה לקבל הזמנות באתר האינטרנט עקב הביקוש הרב ● לשם השוואה, ציינה חברת הסלולר הסינית, כי 100,000 יחידות של מכשירי ה-iPhone 3G S נמכרו שישה שבועות לאחר ההשקה, בשנת 2009, לעומת מספר כפול של מכשירים מהדגם החדש - כשבוע בלבד לאחר ההשקה

כשבוע לאחר שהחלה המכירה של מכשירי ה-iPhone 4 החדשים של אפל (Apple) בסין, התקבלו בסוף השבוע הזמנות ליותר מ-200,000 יחידות – כך מסרה חברת הסלולר China Unicom, שהוסיפה כי עקב הביקוש הרב הפסיקה לקבל הזמנות באתר האינטרנט. כ-60,000 רוכשים קיבלו כבר את מכשירי ה-iPhone 4 שהזמינו מ-China Unicom. החברה הסינית ציינה לשם השוואה, כי 100,000 יחידות של מכשירי ה-iPhone 3G S נמכרו רק שישה שבועות לאחר ההשקה, בשנת 2009.

מכשירי ה-iPhone 4 מוצעים בחברת China Unicom עם התחייבות לשנתיים, וכן בחנויות אפל בסין. שוק הסלולר בסין נחשב לגדול בעולם, עם למעלה מ-800 מיליון מנויים. לחברת China Unicom בלעדיות על מכשירי ה-iPhone בסין (המכשירים אינם נמכרים בחברות המתחרות – China Mobile ו-China Telecom), אך מכירות המכשירים מהדורות הקודמים התנהלו בעצלתיים בשל מחירם הגבוה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צוק

    כותרת מטעה, לו האחוזים היו כמו בישראל, היו הזמנות ל30 מליון מכשירים, בקירוב. מעבר לכך, כתבה אחראית הייתה גם מציינת את המחיר שם, כי ב 1000 שקל היו תורים גם בישראל.

אירועים קרובים