מיקי מגדל, סאפ: "מכירות הסניף הישראלי גדלו בשנה החולפת ב-56% – פי שניים לעומת קודמתה"

סאפ מונה יותר מ-50 אלף עובדים ומחזור המכירות שלה בשנתה הכספית 2011 עמד על יותר מ-20 מיליארד דולרים, עם גידול שנתי במכירת תוכנה של 22%, אמר מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, בכנס המשתמשים השנתי של החברה ● הוא תיאר בדבריו את שדות הפעילות של החברה: עולם היישומים העסקיים, הבינה העסקית והניתוח העסקי, עולם הנייד, עולם הטכנולוגיות ובסיסי הנתונים ומיחשוב ענן

"הסניף הישראלי של סאפ (SAP) רשם גידול של 56% בהיקף המכירות בשנה החולפת – כמעט כפליים לעומת השנה שלפניה. הנתון מהווה עדות להתבססות של החברה בארץ. בנוסף, דורגנו כ-Market Unit of the Year באזור EMEA", כך אמר מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל.

מגדל דיבר בפתח ISUG2012, הכנס הארצי של משתמשי סאפ בישראל. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-1,000 איש. הוא נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, ואת המליאה המרכזית שבו הנחה פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים.

לדברי מגדל, סאפ מונה יותר מ-50 אלף עובדים ומחזור המכירות שלה בשנתה הכספית 2011 עמד על יותר מ-20 מיליארד דולרים, עם גידול שנתי במכירת תוכנה של 22%. הוא כינה את הנתון הזה "פנומנלי".

במהלך דבריו תיאר מגדל את חמשת שדות הפעילות של החברה: התחום הראשון, אמר, הוא עולם היישומים העסקיים. "זה עולם התוכן שלנו", ציין. "איננו פונים לעולם החומרה, אלא פעילים בתחום זה ארבעה עשורים". "המגמה של סאפ היא להמשיך ולהוביל עולם תוכן זה ולפתח עוד יכולות, בין אם בתחומי הליבה המסורתיים, ERP, ובין אם ביישומים נוספים", הוסיף מגדל. "המו"פ בסאפ פועל להרחבת העושר שלנו ובכל שנה נוספות מיליוני שורות קוד למוצרי החברה".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

תחום הפעילות השני אותו מנה מגדל הוא הבינה העסקית והניתוח העסקי. "אנחנו מבחינים בחשיבות העצומה של התחום בקרב לקוחותינו", אמר. "הרכישה של ביזנס אובג'קטס (Business Objects) לפני כשלוש שנים מוכיחה את עצמה, גם במישור הפתרון וגם בהיבט הכספי-עסקי".

כמו כן, אמר מגדל, סאפ פועלת בעולם הנייד, בהתבסס על הפעילות של סייבייס (Sybase), אותה רכשה סאפ לטובת אספקת פתרונות ניידים ארגוניים וחיבוריות של מכשירי הקצה הניידים. הוא ציין, כי תחום הטיפול ברכיבים הניידים בארגונים נדרש להיות מנוהל ומאובטח, ולסאפ יש פתרונות לתחומי מפתח אלה.

שדה נוסף של פעילות החברה, אמר מגדל, הוא עולם הטכנולוגיות ובסיסי הנתונים. "יש להבין לאן הולך עולם זה", הוסיף. "העולם המסורתי, של שלוש שכבות מיחשוב, מתקדם קדימה אל עבר ה-In Memory, תוך צמצום מספר שכבות המיחשוב, חיסכון בתוכנה ובחומרה, קבלת ביצועים מהירים יותר של המיחשוב בסדר גודל של פי שניים או שלושה, וירידה מבסיס הנתונים המסורתי, הרלציוני". לדבריו, טכנולוגיית ה-In Memory שסאפ כללה במוצריה מאפשרת ללקוחות הארגוניים להאיץ את השימוש במערכות הרבה יותר מהמהירות הנוכחית. הוא תיאר את הפתרון SAP HANA (ר"ת High-Performance Analytic Appliance), שלדבריו מאפשר למשתמשי הקצה לקבל מידע מהיר באופן משמעותי ובזמן אמת. מגדל ציין, כי טכנולוגיה זו מקטינה את זמני התגובה ומגבירה את יכולת הביצועים, וכך ניתן לשנע ליותר משתמשים יותר מידע מנותח ומפולח ולקבל החלטות מושכלות במהירות על בסיס מידע בזמן אמת. "כיום, בעזרת טכנולוגיית In Memory, ניתן לצופף את המידע המצוי במחסני הנתונים ובבסיסי הנתונים ולרכז את כל הנתונים במקום אחד פיסי, עם יכולת הצגה לוגית שלו במקומות רבים", אמר.

התחום האחרון אותו ציין מגדל הוא מיחשוב ענן. "יש לסאפ עשרות יישומים הרצים על ענן, גדולים כקטנים", אמר. "הכול ביחד מצטרף למערך יישומים אינטגרטיבי והומוגני, כאשר הלקוח הארגוני הוא המחליט מה יצרך ברישוי מסורתי ומה בענן". הוא ציין בהקשר זה את הרכישה של SuccessFactors, שמספקת שירותי תוכנה באינטרנט לתחום ה-HR, תמורת 3.4 מיליארד דולרים במזומן, כחלק מהעצמת היכולות של סאפ במיחשוב ענן.

"סאפ ישראל קמה לפני ארבע שנים, שבמהלכן התרכז המאמץ שלה בביטוי הערך החיובי ללקוחות ובשביעות הרצון שלהם – נתון שהוא מדד חיוני לעסקים", ציין מגדל.

הוא הוסיף, כי החברה שמה דגש רב על אינטגרציה הדוקה בין מוצריה לאלה של החברות אותן היא רוכשת, כי "אנחנו רוצים לספק ללקוחות הארגוניים מוצרים עם יציבות ועקביות".

זאב קליגר, יושב ראש איגוד משתמשי סאפ בישראל. צילום: ניב קנטורמגדל סיים בציינו, כי "מצוקתם העיקרית של המנמ"רים תהיה גם השנה תקצוב פנימי נמוך לצד גידול בדרישות. סאפ מספקת את המענה העסקי המיטבי לכך".

"הכנס – הזדמנות ללמוד מניסיון וידע של אחרים"
זאב קליגר
, יושב ראש איגוד משתמשי סאפ בישראל, דיבר על המטרות העיקריות של האיגוד, בהן שיתוף בידע בין הארגונים המשתמשים, העמקת הקשרים והרישות (Networking) בין הארגונים והשפעה על סאפ. "יכולת ההשפעה באה לידי ביטוי בכמה הזדמנויות בעבר, וארגון המשתמשים ימשיך להשתמש בה לטובת משתמשי סאפ בישראל", אמר.

לדברי קליגר, "יש לארגון המשתמשים פוטנציאל אדיר של עשייה והשפעה והוא ממוצה רק חלקית. אני קורא ליותר משתמשים להירתם ולתרום לפעילות הארגון".

הוא סיים בציינו, כי "השיתוף בידע והרישות שמציע אירוע כמו כנס המשתמשים של סאפ הם הזדמנות יוצאת דופן לארגונים ללמוד מניסיון וידע שנרכש הארגונים רבים בארץ ובחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים