בקרוב: אינסטגרם – גם עבור מכשירי אנדרואיד

מייסדי היישום לשיתוף תמונות מבטיחים שהגרסה למשתמשי אנדרואיד תהיה זמינה "בקרוב מאוד" והבטיחו שהיא תהיה "מבחינות מסוימות אפילו טובה יותר מהגרסה למכשירי iOS" ● אינסטגרם נהנה מצמיחה מהירה ומספר המשתמשים הרשומים בו עומד, נכון לעכשיו, על 27 מיליון

בקרוב יוכלו גם משתמשי אנדרואיד (Android) לשתף תמונות באמצעות יישום אינסטגרם (Instagram) – כך על פי ידיעה שהופיעה בבלוג TechCrunch.

במצגת שערכו בוועידת South by Southwest הבטיחו קווין סיסטרום ומייק קריגר, מייסדי אינסטגרם, כי היישום יוצע עבור מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל (Google) "בקרוב מאוד". הם אף הבטיחו שהגרסה שמיועדת למכשירי אנדרואיד תהיה "מבחינות מסוימות אפילו טובה יותר מהגרסה למכשירי iOS".

אינסטגרם הוא יישום חופשי שמסייע למשתמשים לשתף תמונות עם חבריהם שמשתמשים גם הם ביישום. ניתן להעלות את התמונות הללו גם לרשתות חברתיות דוגמת טוויטר (Twitter) ופייסבוק (Facebook), ויש כאלה שאף רואים באינסטגרם גרסה חזותית של טוויטר. כך או כך, עד כה הוצע היישום רק למשתמשים במכשירי iPhone, מחשבי iPad ונגני iPod Touch.

על פי הידיעה, סיסטרום וקריגר אמרו שבגוגל הביעו שביעות רצון מהאופן שבו מתקדם פיתוח הגרסה למכשירי אנדרואיד. סיסטרום ציין, כי "זה לא ייקח עוד זמן רב, אבל אנחנו פועלים לפי סדרי עדיפויות. אילו היינו מנסים להציע יישומים ל-iOS ולאנדרואיד במקביל היינו מתקשים להציע חידושים בקצב שרצינו".

בשבוע שעבר נפוצו שמועות שעל פיהן נמצאת חברת אינסטגרם על סף גיוס של 40 מיליון דולרים ממשקיעים, לפי הערכת שווי של 500 מיליון. אולם, על פי הידיעה שהופיעה ב-TechCrunch, מייסדי החברה סירבו לאשר זאת בהופעתם בוועידת South by Southwest .

כשהושק אינסטגרם בראשונה, ב-2010, עמד מספר המשתמשים בו על כ-25 אלף ומאז הוא צמח בקצב מהיר. בדצמבר האחרון דיווחה החברה על יותר מ-15 מיליון משתמשים וכיום טוענים סיסטרום וקריגר ל-27 מיליון משתמשים. הם ייחסו את הגידול המהיר שנרשם בחודשים האחרונים להשקה של מכשירי iPhone 4S ולזכייה של אינסטגרם בתואר "יישום השנה".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים