שיעור חדירת הסלולר בסין נמוך מהממוצע העולמי, על אף שמספר המנויים עומד על מיליארד

שיעור חדירת הסלולר לשוק הסיני עומד על קצת יותר משלושה רבעים מהאוכולוסיה, בעוד שהשיעור הממוצע העולמי מגיע לכמעט 80% ● בישראל, מספר הטלפונים הסלולריים גבוה יותר ממספר התושבים, וחדירת הסלולר עומדת על כ-130% ● באיחוד האמירויות עומד היחס על שני מכשירים לכל תושב ובאפריקה, לתושבים רבים אין חשמל, אבל יש מכשיר סלולרי

משרד התעשייה וה-IT הסיני מעריך שבמדינה הגדולה בעולם מבחינת מספר תושבים יש כבר יותר ממיליארד מנויי סלולר. בהתחשב בעובדה שמספר תושבי סין עומד על 1.3 מיליארד, מייצג המספר הזה קצת יותר משלושה רבעים מכלל אוכלוסיית סין, או, ליתר דיוק, 76.9%.

מדובר בנתון נמוך קמעה מממוצע החדירה העולמי. על פי הערכות שפרסמו באחרונה גרטנר (Gartner) ומשרד מרשם התושבים האמריקני, כמעט 80% מתושבי העולם נושאים טלפון סלולרי. שני הגופים הללו עוקבים אחר חדירת הסלולר בעולם והשינויים באוכלוסיית העולם, בהתאמה.

בישראל, למשל, מספר הטלפונים הסלולריים גבוה יותר ממספר התושבים, וחדירת הסלולר עומדת על כ-130%. למעשה, אפשר לתת לכל איש, אישה, ילד וילדה בישראל מכשיר סלולרי, ועדיין יישאר עודף של כשני מיליון מכשירים שניתן לחלק לחיות המחמד שלנו…

ועדיין, חדירת הסלולר בישראל היא לא מהגבוהות בעולם. באיחוד האמירויות, למשל, היחס עומד על שני מכשירים לכל תושב. ואם נסתכל על נתונים המציגים את האובססיה שלנו להיות מחוברים כל הזמן נגלה גם כמה מספרים שחושפים סדרי עדיפויות מעוותים בהיבט כלל עולמי: באפריקה שמדרום לסהרה יש ליותר אנשים מכשיר סלולרי מאשר חשמל בבתיהם, ולפי מספרים שפורסמו באחרונה על ידי האו"ם – ליותר אנשים יש גישה לטלפון סלולרי מאשר לשירותים.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים