ש.י.ר.ן, שמפעילה את השקליות בבסיסי צה"ל, הטמיעה פתרון SAP Business One; ההיקף: מיליון שקלים וחצי

הפרויקט בוצע על ידי טודן טכנולוגיות - שותפתה של סאפ ישראל - ונמשך חודשיים וחצי בלבד ● הפתרון החדש מטפל בכלל התהליכים הנדרשים ברשת, לרבות ניהול הסכמי סחר, התאמות ספקים, ניהול בונוסים מספקים, ניהול מבצעים מול ספקים וניהול פריטים ומחירונים

חברת ש.י.ר.ן (2002), מיסודה של האגודה למען החייל, שמפעילה את רשת השקליות (לשעבר שקמיות) בבסיסי צה"ל, הטמיעה באחרונה את פתרון SAP Business One של סאפ (SAP). הפרויקט בוצע במהלך חודשיים וחצי בלבד: האפיון שלו החל באוקטובר, היישום – בנובמבר והעלייה לאוויר הייתה בפברואר. ביצעה אותו חברת טודן טכנולוגיות – שותפתה של סאפ ישראל, שמתמחה בתחום קמעונאות המזון. היקפו עומד על מיליון שקלים וחצי.

המערכת החדשה החליפה פתרון של קו מערכות. הפתרון החדש מספק מענה ל-345 שקליות בבסיסי צה"ל. הוא מטפל בכלל התהליכים הנדרשים ברשת, לרבות ניהול הסכמי סחר, התאמות ספקים, ניהול בונוסים מספקים, ניהול מבצעים מול ספקים וניהול פריטים ומחירונים. בנוסף, הוא כולל מודול רכש שמעניק התייחסות למבצעים, בונוסים, פריטי פיקדון ונגררים, בדיקת הפרשים במסמכים והפקת חיוב אוטומטי לספק. עוד הוא מאפשר ממשקים לקופות גזית של חברת וריפון, הכוללים מכר יומי לפי סניף, פריט, הפרד מכר, תקבולים, אינדקסים ומנגנון הורדה לקופה. יצוין, כי אנשים מטעם וריפון השתתפו בפרויקט.

הוד מלכיאור, מנמ"ר ש.י.ר.ן, אמר ש-"רשת השקליות בבסיסי צה"ל צועדת טכנולוגית קדימה על מנת לספק לחיילינו בשטח את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר ובאופן המקצועי ביותר. בחרנו ב-SAP Business One על מנת לענות על הצורך בפלטפורמה אחידה שתכלול את כלל תהליכי העבודה ותייעל אותם, הן מול ספקים והן מול לקוחותינו החיילים".

עידן לביא, סמנכ"ל טודן טכנולוגיות, אמר ש-"פתרון SAP Business One יסייע לש.י.ר.ן להתמיד בסטנדרטים שהציבה לעצמה ולהמשיך להתקדם קדימה למען החיילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים