הרן לבאות מונה לסמנכ"ל בכיר לכלכלה ותקציב במשרד התקשורת

לבאות בן ה-37 נבחר על ידי ועדת בוחנים של נציבות שירות המדינה, בראשותו של מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר-טל ● הוא יחליף בתפקיד את אסף כהן, שפרש בסוף 2011 ● לבאות שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל כספים ורגולציה של חברת אקספון-018, והובע חשש שהוא יסייע לה ולחברות דומות בתחרות מול השחקניות הגדולות בתחום

הרן לבאות מונה לסמנכ"ל בכיר לכלכלה ותקציב במשרד התקשורת במקומו של אסף כהן, שעזב את תפקידו בסוף השנה שעברה. משרד התקשורת הודיע שהוא נבחר לתפקיד על ידי ועדת בוחנים של נציבות שירות המדינה, בראשותו של מנכ"ל המשרד, עדן בר-טל.

לבאות בן 37, בעל תואר ראשון בכלכלה וגיאוגרפיה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הוא שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל כספים ורגולציה של חברת אקספון-018, ולפני כן שימש כרכז אנרגיה באגף התקציבים במשרד האוצר.

עם היוודע דבר מינויו הובע חשש שמתפקידו במשרד התקשורת, יקדם לבאות גישות שהובעו בעבר על ידי אקספון-018 בדבר פתיחת התשתיות של בזק והוט (HOT) לשימוש חברות אחרות. חשש נוסף שעלה מדבר על כך שלבאות יוכל לסייע לאקספון-018 וחברות דומות לה לקבל עדיפות על פני הקבוצות הממוזגות הגדולות – סלקום-נטוויז'ן ופרטנר-סמייל – שתסייע להן בתחרות מולן.

משרד התקשורת לא ציין מתי לבאות ייכנס לתפקידו. כמו כן, לא נמסר האם הוא יידרש לתקופת צינון, לאור החששות, או יוגבל בנושאים שבטיפולו, בשל ניגוד העיניים שעשוי להיווצר. המשרד מסר, כי הנושא נבדק.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מכר

    בחירה ראויה. לבאות מעמיק, רציני ושקול. יעשה את הג׳וב בצורה אופטימלית עם הרבה הבנה.

  2. יאיר

    עמי גילה היה המועמד המתאים ביותר,חבל!

אירועים קרובים