מלם תים הקימה מערך DRP לחברת הביטוח אליהו בהיקף של מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט העביר האגף לשירותים טכניים של מלם תים את מערך ה-DR של אליהו למרכז המחשבים בבית מלם מערכות בירושלים ● הפרויקט כלל חיבור של חדרי המיחשוב ל-DR ברשת נפרדת, התקנת קווי פקס ייעודיים והקמה של שתי כיתות הדרכה לשעת חירום ● לדברי אפרים אקרלינג, מנמ"ר אליהו, "בזכות פרויקט אסטרטגי זה מובטחת ההמשכיות העסקית באתר החלופי, גם בתרחיש של תקלה מערכתית או אסון"

מלם תים השלימה באחרונה פרויקט גדול להתאוששות מאסון (DRP) והמשכיות עסקית בחברת הביטוח אליהו. במסגרת הפרויקט, העביר האגף לשירותים טכניים של מלם תים את מערך ה-DR של אליהו למרכז המחשבים בבית מלם מערכות, שממוקם בירושלים. האתר החדש יחליף את האתר הקודם של חברת אליהו, שהיה ברעננה. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים והוא נחשב לאחד הפרויקטים היותר גדולים בתחום ההתאוששות העסקית שנעשה בעולם הביטוח.

הפרויקט החל במאי וכלל, בין היתר, תרגיל רחב היקף שבו התנסו כל המשתמשים בעבודה בזמן חירום באתר חלופי. כמו כן, הוא כלל חיבור של חדרי המיחשוב ל-DR ברשת נפרדת. עוד התקינה מלם תים קווי פקס ייעודיים והקימה עבור אליהו שתי כיתות הדרכה לשעת חירום – אחת לשימוש של 20 אנשים ושנייה לשימוש של 10 אנשים.

ההסכם בין אליהו למלם הוא לשלוש שנים. מלם תתפעל ותתחזק במסגרתו את אתר הגיבוי של אליהו, ובכלל זה מערכות תקשורת, ארון סגור לקלטות גיבוי, ניהול תחזוקה ופיתוח וניהול כולל של מערכות המיחשוב. בנוסף, החברה תעניק לאליהו מעטפת שירותים נוספים, הנלווים לפתרון ההמשכיות העסקית.

"מעבר לשמירה על מאגרי המידע של אליהו והעתקה שוטפת וקבועה של המידע מבית אליהו לאתר ה-DR בירושלים, יוכלו עשרות אנשי מפתח בחברה לעבור פיזית לבית מלם ולהמשיך לעבוד משם", אמר אפרים אקרלינג, מנהל מערכות המידע בחברת הביטוח. לדבריו, "בזכות פרויקט אסטרטגי זה מובטחת ההמשכיות העסקית באתר החלופי, גם בתרחיש של תקלה מערכתית או אסון".

ממלם נמסר, כי באחרונה יש התעניינות גוברת בתחום ההמשכיות העסקית, ולכן – גופים הפעילים במרכז הארץ מתעניינים במיקומו הגיאוגרפי של בית מלם מערכות בירושלים.

אקרלינג הוסיף, כי "המשכיות עסקית איננה טכנולוגיה, שירות או מוצר ספציפי, ואף לא פרויקט שיש לו התחלה וסוף. זוהי דרך לעשות עסקים ולהישאר בעסקים, תהליך שנועד לוודא שעסקי הארגון ומחוצה לו זמינים גם בעיתות חרום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים