שי אוזון, One1: "טסקום תמשיך לכהן כחטיבה עצמאית בראשות ניר לוי, לא יהיו פיטורי עובדים"

בעקבות ההודעה על רכישת חברת בדיקות התוכנה טסקום תמורת 20 מיליון שקלים הבהיר אוזון, כי טסקום תמשיך לפעול כרגיל ואמר: "לו הייתי עובד טסקום הייתי היום הרבה יותר רגוע" ● בהתייחסו לתוצאות העסקיות של One1 שפורסמו בשבוע שעבר אומר אוזון, כי "הגידול של 76% ברווחיות, שנובע בין היתר מהרכישות שעשינו, כולל בתוכו גידול אורגני של 15% הנובע מהפעילות שלנו בשוק" ● לדבריו, גם בשנה הבאה תמשיך One1 לרכוש חברות בשוק הישראלי שישלימו את פעילות הליבה שלה

כמה ימים לאחר שהודיעה One1 על רכישת חברת בדיקות התוכנה טסקום, מרגיע מנכ"ל One1 תוכנה, שי אוזון, את העובדים ואת הלקוחות: "טסקום תמשיך לכהן כחטיבה עצמאית בראשות ניר לוי. לא יהיו פיטורי עובדים", אמר אוזון בשיחה עם אנשים ומחשבים.

לדבריו, "לו הייתי עובד טסקום הייתי היום הרבה יותר רגוע. צירופה של טסקום ל- One1יגדיל פי עשרות מונים את יכולת המכירה שלה, מה שיגדיל את הפריסה שלה בשוק. נתח השוק של טסקום בתחום בדיקות התוכנה כיום הוא 20% ויש לנו תוכניות אופרטיביות להגדיל אותו משמעותית".

בהתייחסו לתוצאות העסקיות של One1, שפורסמו בסוף השבוע, אומר אוזון, כי "חשוב להדגיש שהגידול של 76% ברווחיות, שנובע בין היתר מהרכישות שעשינו, כולל בתוכו גידול אורגני של 15% הנובע מהפעילות שלנו בשוק".

לדבריו, "מנוע הצמיחה העיקרי שלנו הוא מעסקי התוכנה, כאשר אנו מרחיבים כל הזמן את תחומי ההתמחויות כגון BI , מובייל ו-ITG".

ניר לוי, מנכ"ל טסקוםבתשובה לשאלת אנשים ומחשבים בנושא הרכישות, אמר אוזון כי גם בשנה הבאה תמשיך One1 לרכוש חברות בשוק הישראלי שישלימו את פעילות הליבה שלה.

ניר לוי, מנכ"ל טסקום: "שילוב מנצח ונכון"

ניר לוי, מנכ"ל טסקום, הצטרף גם הוא למאמצי ההרגעה של העובדים ואמר, כי "כמנכ"ל טסקום אני יכול לומר שהצטרפותנו לקבוצת One1 הינו שילוב מנצח, נכון וטוב ללקוחות ולעובדים.

לדברי לוי, "החברה מצטרפת כמקשה אחת ל- One1(להוציא עזיבתו של מייסד החברה), ואמורה לשמור על צביונה העצמאי והייחודי. הדירקטוריון והנהלת החברה שמו את הרציפות וההמשכיות של טסקום כחברה עצמאית כשיקול מרכזי בהחלטה עם איזו חברה להתמזג, ואני שמח לציין שכך הם הדברים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מטריקס...וואן מאחוריך

    מטריקס...וואן מאחוריך

  2. ברוכים הבאים טסקום

    ברוכים הבאים טסקום

  3. כל הכבוד לטסקום, החלטה נבונה וואן.

    כל הכבוד לטסקום, החלטה נבונה וואן.

אירועים קרובים