גוגל חנכה את העיצוב החדש של ג'י-מייל

החברה פתחה בהשקה מדורגת של העיצוב החדש של שירות הדואר האלקטרוני, במסגרת התהליך שבסופו ייהנו כל יישומי Google Apps מממשק משתמש אחיד ● בימים הקרובים יוזמנו רבים ממשתמשי ג'י-מייל לעבור לממשק החדש, בלחיצה על קישור מתאים שיוצב בתיבת הדואר הנכנס שלהם ● בסופו של התהליך יוגדר הממשק החדש כברירת מחדל

פריצה גדולה. ג'י-מייל

גוגל (Google) העניקה ביולי האחרון הצצה ראשונה לעיצוב החדש של ג'י-מייל (Gmail), וכעת היא מתחילה להשיק בהדרגה את הממשק החדש. בכך תשלים החברה את השקת הממשק החדש בכל יישומי Google Apps – מתוכנת Google Reader ועד ליומן Google Calendar. אלה ייהנו ממראה אחיד, שמשתלב גם בזה של הרשת החברתית גוגל פלוס (+Google).

העיצוב החדש של הממשק שמשיקה כעת גוגל מזכיר מאוד את זה שנחשף ביולי, במסגרת ההצצה הראשונה. הדגש בו הוא על פשטות וגמישות. בין החידושים, כפי שפורטו בהודעה שפרסמה גוגל בבלוג, נמצאים תצוגה חדשה ופשוטה של דיונים, עם תמונות מהפרופילים של אנשי הקשר (השרשורים של ההודעות בדואר האלקטרוני מזכירים כעת שיחות במסרים מיידיים); שינוי אוטומטי של המרווחים בין הפריטים במסך בהתאם לממדי הצג ולמכשיר שבו צופים בהודעות; תמונות רקע חדשות להודעות; סרגל ניווט משופר בצד המסך; וחיפוש מתקדם.

בימים הקרובים יוזמנו רבים ממשתמשי ג'י-מייל לעבור לממשק החדש, בלחיצה על קישור מתאים שיוצב בתיבת הדואר הנכנס שלהם. בסופו של התהליך יוגדר הממשק החדש כברירת מחדל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים