מיקרוסופט מציגה שורה של חידושים בשירות הוטמייל

בחברה מבקשים לחדש את ימי הזוהר של שירות הדואר הוותיק ומציגים שורה של כלים חדשים לטיפול בהודעות לא רצויות שאינן בהכרח דואר זבל ● "הגענו למסקנה שאין די ביכולות למחיקה של דואר זבל, משום ש-75% מההודעות שעליהן מדווחים המשתמשים כדואר זבל הן למעשה דואר לגיטימי - עלוני דואר אלקטרוני, הודעות על מבצעים או הודעות לגיטימיות אחרות שבהן המשתמשים אינם מעוניינים", כתב דיק קרדוק, מנהל תוכנית במיקרוסופט אשר ממונה על שירות הוטמייל

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה שלשום (ב') על שורה של חידושים בשירות הוטמייל (Hotmail), מתוך שאיפה לשוב ולחדש את ימי הזוהר של שירות הדואר הוותיק. החידושים מתמקדים ביכולות אוטומטיות שמסייעות לנקות את החשבונות בשירות הוטמייל ולארגן הודעות שמצויות ב-'תחום האפור'.

"הגענו למסקנה שאין די ביכולות למחיקה של דואר זבל (spam), משום ש-75% מההודעות שעליהן מדווחים המשתמשים כדואר זבל הן למעשה דואר לגיטימי – עלוני דואר אלקטרוני, הודעות על מבצעים או הודעות לגיטימיות אחרות שבהן המשתמשים אינם מעוניינים", כתב דיק קרדוק, מנהל תוכנית במיקרוסופט אשר ממונה על שירות הוטמייל, בהודעה שפרסם בבלוג. "אנו מכנים הודעות כאלה 'דואר אפור' (graymail), וכעת אנו שמחים להכריז על חמישה כלים חדשים ורבי עוצמה שמסייעים לשלוט על תיבת הדואר הנכנס, להיפטר מדואר אפור ולעקוב אחר ההודעות החשובות באמת".

עוד הבטיח קרדוק שחידושים נוספים בשירות הוטמייל יוכרזו בשבועות הקרובים.

אלה חדשות טובות ביחס לשירות דואר שלא זכה לחשיפה רבה בתקופה האחרונה ונדחק במידת מה על ידי שירותים פופולאריים יותר דוגמת ג'י-מייל של גוגל (Google) ו-Yahoo Mail – ציין זאוס קרוולה, אנליסט ראשי בחברת ZK Research. להערכתו, אכן עשויות היכולות החדשות לשוב ולהאיר את השירות באור חדש בעיני המשתמשים.

"אני מסכים עם מיקרוסופט במקרה זה", אמר קרוולה. "הדואר האפור הוא בעיה של ממש, במיוחד בחשבונות שקיימים כבר מספר שנים. היכולות החדשות מעניקות למיקרוסופט יתרון שספקיות אחרות של שירותי דואר בענן אינן מציעות כיום. מהיכולות החדשות יצאו נשכרים הן השולחים, הן הנמענים והן חברת מיקרוסופט עצמה".

כדי לסייע בהתמודדות עם הדואר האפור מציעה מיקרוסופט חמישה מנגנונים חדשים: קטגוריה חדשה למיון דואר בשם 'עלוני דואר אלקטרוני' (newsletter), סיוע אוטומטי בהסרה מרשימות דיוור, ניקוי אוטומטי של תיבת הדואר הנכנס, שיפורים בסימון הדואר ושדרוג הקטגוריות של הדואר האלקטרוני.

"כעת יכולים משתמשי הוטמייל להסיר את כתובתם מרשימות דיוור בצעד אחד בודד", כתב קרדוק בהודעה שפרסם בבלוג. "לאחר שלוחצים על unsubscribe אנו עושים את כל השאר – מודיעים לאתר על בקשתכם להסיר את הכתובת מרשימת הדיוור, מנקים את תיבת הדואר הנכנס שלכם ומסירים עלונים ישנים מאותו שולח. עלונים נוספים שיתקבלו מאותו שולח יסווגו באופן אוטומטי כדואר זבל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים