ורינט תרכוש את GMT תמורת 42 מיליון דולרים

GMT מספקת פתרונות ניהול כוח אדם, ושירותיה ומוצריה נמצאים בשימוש נרחב בארגונים בעולם, בעיקר בסניפי הבנקים הקמעונאיים ● מוורינט נמסר, כי הרכישה תאפשר לה להעניק פתרון שיכלול שירותים ותוכנות לרוחב הארגון, לצד פונקציונליות

עוד פיטורים. ורינט

ורינט (Verint Systems) הישראלית, הנסחרת בנאסד"ק, הודיעה, כי תרכוש את GMT (ר"ת Global Management Technologies Corporation) תמורת 42 מיליון דולרים.

GMT מספקת פתרונות ניהול כוח אדם (WFM) ושירותיה ומוצריה נמצאים בשימוש נרחב בארגונים בעולם, בעיקר בסניפי הבנקים הקמעונאיים. ורינט מספקת פתרונות בעולם המודיעין המעשי לצד שירותי ערך מוסף. מהחברה נמסר, כי פתרונותיה מאפשרים לארגונים לקבל החלטות יעילות ומהירות, על מנת לשפר את ביצועיהם. בוורינט אמרו, כי הרכישה תאפשר לחברה להעניק פתרון מקיף ורחב יותר לארגונים, שיכלול שירותים ותוכנות לרוחב הארגון, לצד פונקציונליות.

תחום פתרונות ניהול כוח האדם הוא מתחומי הליבה של ורינט, העוסקת במיטוב של כוח האדם הארגוני (WFO). מהחברה נמסר, כי "הרכישה תאפשר לנו להגביר את המיקוד וההשקעות בפתרונות המיועדים לסייע בהגברת התפוקה בארגונים, צמצום עלויות התפעול ושיפור שירות הלקוחות והמכירות". כך, על פי החברה, "לקוחות ורינט ו-GMT יקבלו פתרונות ניהול כוח אדם המקיפים לאורך כל קשת נקודות המגע עם הלקוח – מסניפי הבנק ועד למרכזי שירות הלקוחות ומערך התפעול הארגוני".

לדברי דן בודנר, מנכ"ל ורינט, "אנחנו מוסיפים להרחיב את קו פתרונות ה-WFM שלנו באמצעות הפונקציונליות המשלימה של GMT, המגובה במערך מקיף של שירותי תמיכה ומתודולוגיות ייעוץ".

יצוין, כי מספר הלקוחות הארגוניים של ורינט עומד על יותר מ-10,000, והם ממוקמים בלמעלה מ-150 מדינות. 85% מהלקוחות הללו נמצאים ברשימת הפורצ'ן 100 (Fortune 100).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים