הערכות: אפל עשויה להשיק שני דגמים שונים של מכשירי iPhone

אנליסט מ-J. P. Morgan טוען, כי במקום דגם אחד - iPhone 5 - תשיק אפל בקרוב דגם חדש לחלוטין, בעל עיצוב שונה מהקיים, ודגם משופר של iPhone 4 מהדור הנוכחי, שיזכה לכינוי iPhone 4-plus ● לעומת זאת, הוא טען שהשמועות שלפיהן אפל תשיק בקרוב מחשבי iPad 3 לא נכונות וכי בחברה מעדיפים להתרכז במחשבי ה-iPad הקיימים

שבועות ספורים לפני ההשקה של מכשירי ה-iPhone החדשים מעריך אנליסט מוול-סטריט שאפל (Apple) עשויה להפתיע ולהשיק לא דגם אחד של מכשירי iPhone, אלא שניים.

מרק מוסקוביץ', אנליסט מ-J.P. Morgan, צופה שהחברה תציג דגם חדש לחלוטין, בעל עיצוב שונה מהקיים, ודגם משופר של iPhone 4 מהדור הנוכחי, שיזכה לכינוי iPhone 4-plus.

"מהבדיקות שערכנו עולה שיוצג מכשיר iPhone 5 שיהיה דק וקל יותר וכדגם עולמי יתמוך הן ברשתות GSM והן ברשתות CDMA. מכשיר ה-iPhone 4-plus יבוסס על המכשירים מהדור הנוכחי, בשיפורים קלים. "הוא יפנה לפלח הביניים של השוק וימוקד בעיקר בסין", כתב מוסקוביץ' בדו"ח של J.P. Morgan שפורסם במגזין פורצ'ן (Fortune).

באשר לשמועות על כוונתה של אפל להציג עוד השנה דור שלישי של מחשבי iPad טען מוסקוביץ', כי בחברה "לא ממהרים" להחליף את המחשבים מהדור הקיים, נוכח העובדה שעדיין לא קמה להם תחרות רצינית. "שאר המתחרים מדשדשים בשוק מחשבי הלוח וההיצע שלהם מאכזב, או לכל היותר לא מרשים", כתב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים