ServiceWise הטמיעה מערכת CRM מבוססת Salesforce בקרן יד הנדיב; ההיקף: שני מיליון שקלים

בשלב הראשון הטמיעה ServiceWise בקרן יד הנדיב את Salesforce CRM כמערכת פנימית לאיחוד תהליכי ניהול ● בשלב השני היא הטמיעה בקרן פורטל לקוחות מאובטח בשירות עצמי

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, נציגתה של Salesforce בישראל, הטמיעה מערכת מבוססת Salesforce לניהול תהליכים פנימיים וחיצוניים בקרן יד הנדיב. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בשני מיליון שקלים.

יד הנדיב הינה קרן פילנתרופית הפועלת בישראל מטעם נאמנויות של משפחת רוטשילד. תחומי ההתמקדות שלה הם מצוינות אקדמית, חינוך, סביבה, חברה אזרחית והקהילה הערבית. הקרן בחנה מערכות CRM שונות במטרה להפוך את תהליך הגשת הבקשות למענקים ולביצוע התשלומים לאחר שאלה הוענקו ליעילים ולנגישים יותר לקהל היעד שלה.

בשלב הראשון הטמיעה ServiceWise את Salesforce CRM כמערכת פנימית לאיחוד תהליכי ניהול בקרן יד הנדיב. היישום הוביל לאיחוד מספר מקורות מידע לכדי מערכת אחת; לשיפור ביכולת של מנהלי המערכת לתמוך במהירות בדרישות משתנות של המשתמשים הפנימיים; וליצירה של תשתית מערכתית שתאפשר מתן שירות יעיל ואיכותי לקהל מבקשי ומקבלי המענקים מהקרן.

בשלב השני הטמיעה ServiceWise, בשיתוף פעולה עם BALink, חברה ישראלית המתמחה בפיתוח פתרונות מבוססי פלטפורמת הענן Force.com של Salesforce, פורטל לקוחות המותאם במיוחד לצרכי הקהילה של יד הנדיב. מדובר בפורטל מאובטח שמשמש מאות מבקשי מענקים, והוא פועל בשירות עצמי, המאפשר להם גישה לכל המידע והתהליכים הרלוונטיים עבורם.

בין פורטל הלקוחות ומערכת ניהול המידע הפנימית קיימת אינטגרציה מלאה, דבר שעל פי ServiceWise, מסייע לקרן לחסוך את הזמן והמאמץ הכרוכים בתיאום הפרטים וההליכים המרובים שקשורים באישור מענקים וביצועם.

מקרן יד הנדיב נמסר, כי מאז השקתו של הפורטל נרשמה עלייה של כ-30% בשלמות ודיוק המידע הנאסף במהלך תהליך הגשת הבקשה למענק, והוא משמש כמערכת הבסיס בנוגע למענקים וניהול נתונים. כמו כן, נרשמה ירידה של כ-26% במספר השעות המוקדשות לטיפול מינהלי בבקשת מענק, מרגע הגשתה ועד לאישורה או דחייתה, וקיטון של 15% בהיקף העבודה הנדרש לצרכי דיווח ועמידה בתנאי רגולציה שונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים