שלוש חברות ענק מתעניינות ברכישת פטנטים סלולריים של חברת InterDigital

אפל, סמסונג וגוגל מתעניינות ברכישה, שעשויה להגיע עד לחמישה מיליארד דולרים ● InterDigital המציאה פטנטים רבים שקשורים לטכנולוגיה שמאפשרת שימוש ברשתות שמיועדות לטלפונים סלולריים במהירות גבוהה ● טכנולוגיה זו נמצאת בשימושן של רוב החברות המובילות בתחום

לא פחות משלוש חברות ענק שוקלות לרכוש את פורטפוליו הפטנטים הסלולריים של חברת InterDigital. מדובר ברכישה שיכולה להסתכם בחמישה מיליארד דולרים. החברות שבודקות את האפשרות הן שתיים מהחברות המובילות בייצור טלפונים סלולריים – אפל (Apple) וסמסונג (Samsung) – וגוגל (Google), שברשותה מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), שצוברת יותר ויותר פופולריות בקרב משתמשי הטלפונים החכמים.

InterDigital המציאה פטנטים רבים שקשורים לטכנולוגיה שמאפשרת שימוש ברשתות שמיועדות לטלפונים סלולריים במהירות גבוהה. טכנולוגיה זו נמצאת בשימושן של רוב החברות המובילות בתחום, וניתן למצוא אותה בטלפוני ה-iPhone של אפל, במכשירים שמבוססים על אנדרואיד וכן במכשירי הבלקברי (Blackberry) של RIM. בסך הכול מחזיקה החברה ב-8,800 פטנטים.

האנליסטים מעריכים שרכישה כזו חשובה במיוחד דווקא לסמסונג. מאחר שהקרב בינה לבין אפל לגבי הפטנטים שמשמשים אותה לבניית הטלפונים הינו חם במיוחד לאחרונה, היא צריכה, לפי האנליסטים לחשוש מפני מצב בו אפל תהיה זו שתרכוש את הפטנטים של InterDigital.

יצוין, כי גוגל רכשה באחרונה אלף פטנטים מיבמ (IBM) וסמסונג קנתה את יצרנית הזיכרונות גרנדיס (Grandis).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים