הוותיקן יפרסם באינטרנט מידע להגנה על ילדים ולטיפול בקורבנות התעללות

המידע יועלה לרשת בעקבות פרשיות ההתעללות של כמרים ואנשי דת בילדים שפוקדות את הכנסייה הקתולית ● החומרים יתפרסמו בגרמנית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ואיטלקית, ויסייעו לבישופים ולשאר אנשי הכנסייה לקבוע הנחיות רשמיות של הוותיקן להגנה על ילדים

הכנסייה הקתולית, שספגה לא מעט ביקורות על הטיפול הכושל בשערוריות של התעללות מינית בילדים על ידי כמרים ואנשי דת אחרים, תפתח באינטרנט מרכז ללמידה מקוונת, על מנת להבטיח הגנה על ילדים וטיפול הולם בקורבנות התעללות.

המהלך הוכרז במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (ש'), שבמסגרתה הוכרזה ועידה בינלאומית בנושא התעללות מינית בילדים על ידי אנשי כמורה. הוועידה תיערך ברומא בפברואר הקרוב, בגיבוי הכנסייה.

"המרכז ללמידה מקוונת יופעל בשיתוף עם מוסדות רפואיים ואוניברסיטאות ויספק הדרכה לתגובה מיידית על בעיות של התעללות מינית", אמר הכומר קלאוס פטר פרנזי מההגמונות של מינכן. לדבריו, "רצינו להבטיח שכולם ידעו שאנחנו מתייחסים במלוא החומרה לתופעות כאלה, ואנו מאמינים שהכנסייה צריכה להציע פיתרון מרכזי. לא מדובר במבצע לטווח קצר אלא במחויבות ארוכת טווח".

החומרים יתפרסמו בגרמנית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ואיטלקית, ויסייעו לבישופים ולשאר אנשי הכנסייה לקבוע הנחיות רשמיות של הוותיקן להגנה על ילדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים