אדוונטק: הרווח הנקי קפץ ביותר מפי שמונה – ל-384 אלף שקלים

הרווח הנקי רשם עלייה חדה בעקבות הירידה בהוצאות הכלליות של החברה – כך עולה מהתוצאות שפרסמה אדוונטק לרבעון הראשון של 2011 ● הכנסות החברה עלו במהלך הרבעון ב-3%, והרווח התפעולי זינק ב-146% ● זאב ינאי, יושב ראש ומנכ"ל אדוונטק, אמר ש-" אנחנו מתכוונים להרחיב בעתיד את הפעילות שלנו בחוץ לארץ, בעקבות רכישת NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד"

גידול חד ברווח הנקי של אדוונטק: מהתוצאות הכספיות שפרסמה החברה לרבעון הראשון של 2011 עולה, כי הרווח הנקי שלה קפץ ב-734.78% ל-384 אלף שקלים לעומת 46 אלף ברבעון הראשון של 2010. ההכנסות הרבעוניות של החברה עלו אף הן, אם כי בשיעור נמוך הרבה יותר – 2.62% – ועמדו על 22.93 מיליון שקלים בהשוואה ל-22.32 מיליון.

העלייה התלולה ברווח הנקי נבעה מירידה של 3.8% שרשמה אדוונטק בהוצאות הכלליות שלה – מ-21.53 מיליון שקלים ל-20.71 מיליון.

ההוצאות הגולמיות הרבעוניות של החברה קטנו ב-3.12% ועמדו על 17.34 מיליון שקלים אל מול 17.9 מיליון. הרווח הגולמי גדל ב-25.91% ל-5.57 מיליון שקלים לעומת 4.42 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 24.3% בהשוואה ל-19.81%.

אדוונטק רשמה במהלך הרבעון ירידה גם בהוצאות התפעוליות שלה. אלה קטנו ב-4.68% ועמדו על 3.53 מיליון שקלים אל מול 3.38 מיליון. הרווח התפעולי גדל ב-146.73% והגיע ל-2.19 מיליון שקלים לעומת 888 אלף ברבעון הראשון של 2010.

זאב ינאי, יושב ראש ומנכ"ל אדוונטק, אמר לאנשים ומחשבים לאחר פרסום התוצאות, כי "השיפור ברווחיות הוא תוצאה של העלייה בהכנסות ותהליך ההתייעלות שעברנו, שהקטין את ההוצאות". הוא מסר, כי "אנחנו מתכוונים להרחיב בעתיד את הפעילות שלנו בחוץ לארץ, בעקבות רכישת NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד".

ינאי הוסיף, כי "ברבעון הראשון חווינו מספר הישגים משמעותיים שיניבו לנו הכנסות ורווחים בטווחים הקצר והארוך: זכינו במכרז מיישמי סאפ (SAP) של משרד הביטחון, שעל פי הצפי שלנו, יכניס לנו בשלוש השנים הקרובות עשרות מיליוני שקלים; השגנו נציגות בלעדית של חברת קליקסופטוור (ClickSofware) והקמנו קבוצת פרויקטים ליישום תוכנה זו; והשגנו פרויקטי ERP חדשים בסביבות סאפ ואורקל (Oracle). במהלך אפריל הודענו על השלמת רכישת חברות התוכנה NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד – רכישה שמהווה פריצת דרך לשוק הבינלאומי ותחזק מאוד את נושא הנציגויות והפצת המוצרים באדוונטק בישראל".

"מחזור המכירות של אדוונטק צפוי לגדול ל-170-200 מיליון שקלים בשנה לעומת 85.4 מיליון ב-2010", העריך ינאי. כמו כן, הוא ציין, כי "אדוונטק הקימה חברה בת – אדוונטק פרו – להפצת מוצרי תוכנה, שתכלול את NessPRO איטליה, NessPRO ספרד וחטיבת המוצרים, שמועברת מאדוונטק. המוצרים העיקריים בחטיבה זו הם קאלידוס – לניהול בונוסים ותמריצים בארגון – וקליקסופטוור – כלים לתכנון אופטימלי של טכנאי שירות, תכנון משמרות וכדומה".

הוא הוסיף, כי "מאיר זורע מונה למנכ"ל NessPRO איטליה ויפקח על הפעילות בספרד וגדי רחלזון מנהל את חטיבת המוצרים של אדוונטק פרו".

לדבריו, "החברות באירופה פועלות בעיקר במגזר הפיננסי מול בנקים וחברות ביטוח וכן מול החברות המובילות בכל מדינה. ישראל משופעת בחברות טכנולוגיה ומוצרים שמתאימים ללקוחות אלה". "אדוונטק מתכננת להיות גוף שיווק מקצועי שיגשר בין חברות הפיתוח בישראל לבנקים וללקוחות הגדולים באיטליה וספרד", אמר. עוד הוא ציין, כי "קרן המנוף אוריגו סייעה לאדוונטק בשתי הלוואות של ארבעה מיליון שקלים, כאשר ההלוואה השנייה היא NonRecourse. הלוואות אלה נועדו לפיתוח אדוונטק פרו והחברות באירופה. אוריגו תהיה שותפה ב-50% מרווחיה של אדוונטק פרו".

זורע אמר, כי "באדוונטק פרו עוסקים כיום באינטנסיביות רבה באיתור מוצרים חדשים להפצה בישראל, איטליה וספרד. החברה החליטה לפתח תחום של מוצרים משלימים לסביבת סאפ. היכולת המקצועית של אדוונטק בסאפ תאפשר קליטה קלה יחסית של מוצרים אלה ומתן ערך מוסף אמיתי ללקוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ש.

    זה ברמת רווח של חנות מכולת ועוד ממחזור של 22 מיליון

אירועים קרובים