HP הקימה למגדל שירותי הון אתר DR; ההיקף: מיליוני שקלים

פרויקט ההמשכיות וההתאוששות העסקית כלל הקמת אתר גיבוי ומתן אפשרות למגדל שירותי הון לבצע פעילות משרדית מאתר HP במקרי חירום במקרה של פגיעה במשרדי החברה ● אם ייפגע מרכז המיחשוב של החברה, יוכלו אנשיה להמשיך ולעבוד מול אתר הגיבוי● המטרה היא להבטיח רציפות של העבודה במוסד הפיננסי להנהלה, לעובדים ולסוחרים דרכו

HP ישראל הקימה אתר גיבוי והמשכיות עסקית (DR) עבור חברת מגדל שוקי הון. היקף הפרויקט, שארך כמה חודשים והסתיים באחרונה, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

פרויקט ההמשכיות וההתאוששות העסקית של מגדל שוקי הון כלל הקמת אתר גיבוי ומתן אפשרות לפעילות משרדית מאתר HP במקרי חירום, על מנת להבטיח רציפות של העבודה במוסד הפיננסי להנהלה, לעובדים ולסוחרים דרכו.

במסגרת זו, הוקמה חוות שרתים מרוחקת כאתר גיבוי למרכז המיחשוב של מגדל שוקי הון. במקרה של השבתת מרכז המיחשוב – בין אם בשל פגיעה עוינת, אסון טבע או כל סיבה אחרת – יוכלו אנשי המוסד הפיננסי והסוחרים להמשיך לעבוד מול אתר הגיבוי, ללא הפרעה לרציפות העבודה. כמו כן, במקרה של פגיעה במשרדי החברה עצמם יוכלו אנשי החברה להמשיך לפעול ממשרדים זמניים באתר של HP, תוך שמירה על רציפות עסקית.

במסגרת הפרויקט, HP תספק למגדל שוקי הון שירותי איחסון למערך ה-DR, שירותי זמינות והמשכיות עסקית (Business Continuity and Resiliency Services) ומוקד סיוע מסביב לשעון.

נועם רותם, מנמ"ר מגדל שוקי הון, אמר, כי "הפרויקט להקמת אתר גיבוי מרוחק וליצירת פתרון לרציפות עסקית, שאותו תכנן והוביל מטעם מגדל שוקי הון נתן ברונר, נדרש עקב המחויבות שלנו ללקוחות ובשל תכתיב רגולטורי".

יניב איזון, מנהל תחום פתרונות מיקור-חוץ ושירותי DRP ב-HP ישראל, ציין ש-"הפתרון מתייחס לכל ההשלכות של פגיעה במשרדי החברה או במערכות המידע שלה, על מנת לשמר את המשכיות השירות לסוחרים וללקוחות. הוא כולל גיבוי לאיחסון מרכז המחשבים, מוקד סיוע מסביב לשעון, שירותי ניהול ושירותי מומחים באתר הגיבוי, במידת הצורך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים