רוב לויד, סיסקו: "תשתית שמוגדרת כ-'מספיק טובה' לא תעמוד בדרישות של רשתות העתיד"

תשתית שכזו לא תוכל לטפל בדרישות האבטחה, הניידות, הקשיחות, הווידיאו וההחזר על התשואה שיוצבו על כתפי הרשתות העתידיות - כך על פי רוב לויד, סגן נשיא סיסקו לפעילות בינלאומית ● לדבריו, הפתרון לכך הוא חזון הספק היחיד שמציעה החברה

חזון הספק היחיד של סיסקו (Cisco) הוא זה שימנע מהחברות את התהליך הנדרש להפיכת הרשתות שלהן לחסונות ומתאימות לדרישות העתיד, ועלותו תהיה "טובה יותר" – כך טענה החברה במסיבת עיתונאים ששודרה ברשת הלילה (ה'), תחת הכותרת "כשמספיק טוב זה לא מספיק טוב". לפי סיסקו, תשתית שהינה "מספיק טובה" בלבד לא תוכל לטפל בדרישות האבטחה, הניידות, הקשיחות, הווידיאו וההחזר על התשואה שיוצבו על כתפי הרשתות העתידיות.

רוב לויד, סגן נשיא החברה לפעילות בינלאומית, אמר שהגישה שטוענת שעדיף לבנות את תשתית הרשת תוך התבססות על עלות הרכישה של המרכיבים בלבד, ומכיוון שכך – מתבטאת ברכישת חלקים מספקים שונים. לכן, טען, הגישה הזה אולי טובה מספיק, אבל לא לקראת העתיד.

"יש ויכוח גדול האם הרשת באמת חשובה", אמר לויד. "מצד אחד, יש הרבה מאוד ספקים חדשים בתעשיית הרשתות שמאמינים שערך הרשת צריך להיקבע על פי עלות המרכיבים ושהלקוחות צריכים להתמקד בעלויות הרכישה. מצד שני, הגישה שלנו היא שרכישת כל הציוד מספק אחד תבטיח את העתיד וגם את התשואה להשקעה. העלות האמיתית נמצאת בפריסה ובתמיכה לאורך זמן, ולא במכירות הציוד".

בסיסקו טוענים שהגישה שרשתות שמורכבות מרכיבים שמתקבלים מספקים שונים הינן טובות מספיק לתמיכה בעסקים גם בעתיד הינה מיתוס. "אנחנו מבצעים כמות גדולה של עבודת בחינה ואינטגרציה בכדי להבטיח שהתשתית שלנו תעבוד היטב לאורך כל חלקיה", אמר מייק ראו, סגן נשיא ומנהל טכנולוגיה ראשי בקבוצת הרשתות ללא גבולות של סיסקו. לדבריו, "לקוחות זקוקים לאבטחה ותמיכה ששומרות על היישומים קריטיים שלהם, כאלה שבנויות בתוך הרשת, ולא להידרש לניהול מגושם של סביבה שמורכבת ממספר יצרנים, כי אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים