עכשיו זה רשמי: אדוונטק רכשה מנס את NessPRO איטליה וספרד תמורת 6.75 מיליון דולרים

אדוונטק מצפה, כי בעקבות הרכישה, יוכפל מחזור מכירותיה השנה ● זאב ינאי, יושב ראש ומנכ"ל החברה, אמר ש-"אנחנו רואים בחברות הנרכשות מנוף להפצת מוצרי תוכנה שמפותחים בישראל - באירופה" ● לעומתן, NessPRO ישראל תיוותר בשליטת נס טכנולוגיות

עכשיו זה רשמי: עשרה ימים לאחר ההודעה, כי אדוונטק מתכוונת לרכוש מנס טכנולוגיות את מניות NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד – התממשה הרכישה. אדוונטק תשלם עבור שתי החברות סכום של 6.75 מיליון דולרים, כאשר 2.4 מיליון מתוכם מותנים בביצועים. יצוין, כי לעומתן, NessPRO ישראל תיוותר בשליטת נס טכנולוגיות. אדוונטק מסרה, כי הרכישה צפויה להכפיל את מחזור המכירות שלה ב-2011.

החברות הנרכשות עוסקות בשיווק ובייצוג של עשרות מוצרי תוכנה לארגונים באיטליה, ספרד ופורטוגל, והן בעלות בסיס לקוחות רחב במדינות אלה. הן פעילות במגזר הפיננסי, הכולל חברות ביטוח ובנקים, ובמגזר הציבורי. היקף המכירות שלהן הגיע ב-2010 ל-20.4 מיליון יורו, ומספר העובדים שהן מעסיקות עומד על כ-100. אדוונטק מסרה, כי "פעילותן של החברות רווחית, אולם ב-2010 בוצעו מחיקות חד פעמיות בשל הוצאות רה-ארגון".

בהודעתה של אדוונטק נכתב, כי "הרכישה מהווה עבורנו יכולת לפריצה לשוקי חו"ל, וכמו כן – היא מרחיבה את סל המוצרים שאנחנו מציעים ללקוחותינו". אדוונטק מצפה לפעילויות צולבות בין החברות בארץ ובחו"ל ולהעברה הדדית של נציגויות. הנציגות הרחבה בארץ ובחו"ל, נמסר, "תאפשר לאדוונטק לזכות בנציגויות איכותיות נוספות בישראל, וכמו כן – לייצג מוצרי תוכנה ישראליים באירופה. תחום הפעילות עשוי להיות בעל שיעורי רווחיות גולמית גבוהים לעומת רמת סיכון נמוכה".

זאב ינאי, יושב ראש ומנכ"ל אדוונטק, אמר ש-"רכישת פעילות המוצרים של NessPRO באירופה תביא לצמיחה משמעותית בפעילות העסקית וברווחיות של החברה. אנחנו רואים בחברות הנרכשות מנוף להפצת מוצרי תוכנה שמפותחים בישראל – באירופה". הוא מסר, כי "NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד יפעלו בסינרגיה רבה עם החטיבות הקיימות באדוונטק ויאפשרו השגת פרויקטי ERP ושירותי תוכנה באירופה".

ינאי הוסיף, כי "הרכישה מתאימה לתכניות ההתרחבות של אדוונטק, בפעילותה בשוק האירופי בפרט ובשוק הבינלאומי בכלל. היא אף תביא לסינרגיה עם פעילות חטיבות אורקל (Oracle) וסאפ (SAP) באדוונטק, שכעת תוכלנה לבצע יותר פרויקטים מחוץ לישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים