אי-ביי רכשה את GSI Commerce תמורת 2.4 מיליארד דולרים

הרכישה של החברה, שמספקת שירותי לסחר אלקטרוני, בוצעה לפי שער של 29.25 דולרים למניה, והיא אמורה להיסגר ברבעון השלישי של השנה ● מדובר בסכום גבוה יותר מזה שאי-ביי שילמה עבור פיי-פאל ונמוך במעט מזה שהיא שילמה עבור סקייפ ● "הרכישה של GSI תתגבר באופן משמעותי את יכולתנו ליצור קשר בין קונים למוכרים ברחבי העולם", ציין ג'ון דונהיו, מנכ"ל אי-ביי

אי-ביי (eBay) הודיעה אתמול (ב') על כוונתה לרכוש את GSI Commerce – חברה שמספקת שירותים לסחר אלקטרוני – לפי שער של 29.25 דולרים למניה, שמשקף סכום כולל של 2.4 מיליארד דולרים. מהשוואה לעסקות קודמות שערכה אי-ביי עולה, כי סכום זה גבוה מהמחיר ששילמה תמורת פיי-פאל (PayPal) ונמוך במעט מהמחיר ששילמה תמורת סקייפ (Skype). העסקה אמורה להיסגר ברבעון השלישי של השנה.

"אנחנו נערכים לקראת הדור הבא של החדשנות במסחר האלקטרוני. הרכישה של GSI, שמציעה את החבילה המקיפה והמשולבת ביותר לסחר באינטרנט ושיווק אינטראקטיבי, תתגבר באופן משמעותי את יכולתנו ליצור קשר בין קונים למוכרים ברחבי העולם", ציין ג'ון דונהיו, מנכ"ל אי-ביי, בהודעה שפרסמה החברה. "בשילוב עם השווקים המקוונים של אי-ביי ועם שירותי פיי-פאל, תחזק GSI את מעמדנו כפיתרון הנבחר לסוחרים ומותגים בכל סדר גודל".

GSI מספקת ל-180 לקוחותיה, שעליהם נמנים המותגים והחברות ראלף לורן (Ralph Lauren), אמריקן איגל, HP ו-iRobot, שירותים שכוללים טכנולוגיות של סחר אלקטרוני, שירות לקוחות ושיווק. הרכישה של GSI אמורה לסייע לאי-ביי לקדם את תדמיתה כמותג מוביל של סחר אלקטרוני, בניגוד לתדמית הנוכחית – של אוסף סוחרים קטנים ואווירת שוק.

החברה הנרכשת הוקמה ב-1995 כחברה לשיווק מוצרי ספורט בשם Global Sports Inc. מנכ"ל החברה, מייקל רובין, כיכב בשנה שעברה בתוכנית המציאות Undercover Boss, ששודרה בארצות הברית ברשת CBS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים