פייסבוק רוכשת את חברת הסטארט-אפ הישראלית סנאפטו תמורת 70 מיליון דולרים

מדובר ברכישה ראשונה של פייסבוק בישראל ● סנאפטו פיתחה טכנולוגיה שהופכת טלפונים סלולריים פשוטים למכשירים חכמים, ומאפשרת להם גישה לרשתות חברתיות כמו פייסבוק ● בעקבות האקזיט, מייסדי החברה יקבלו יחדיו בין ארבעה לחמישה מיליון דולרים

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

אקזיט נוסף לחברת סטארט-אפ ישראלית: פייסבוק (Facebook) הודיעה, כי היא רוכשת את חברת הסטארט-אפ הישראלית סנאפטו (Snaptu). מדובר בעסקת הרכש הראשונה של פייסבוק בארץ. לא נמסרו נתונים כספיים על העסקה, אולם על פי הערכות זהירות, היא בוצעה בסכום של כ-70 מיליון דולרים.

סנאפטו פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לטלפונים סלולריים פשוטים גישה לרשתות חברתיות כמו פייסבוק. למעשה, הטכנולוגיה של החברה הופכת טלפונים פשוטים לטלפונים חכמים בכל הקשור לאפליקציות של רשתות כאלה. ניתן להוריד את הטכנולוגיה ללא תשלום והיא אף מסופקת על ידי חברות תקשורת שונות. ההכנסות של סנאפטו מגיעות ממכירת פרסום.

החברה נוסדה ב-2007, ועד כה הושקעו בה תשעה מיליון דולרים – חמישה מיליון על ידי קרן הון-הסיכון סקויה, שלושה מיליון – על ידי קרן הון-הסיכון כרמל ואת יתרת הסכום השקיעו משקיעים שונים, בכלל זה מייסדי החברה, רם מקבי, שמשמש כמנכ"ל סנאפטו, מיכה ברדיצ'בסקי, ברק נווה וליאור טל. בעקבות האקזיט, יקבלו המייסדים יחדיו סכום שמוערך בארבעה עד חמישה מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים