ג'ון ברייס תפתח לומדות אינטראקטיביות עבור משרד הבריאות; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת ההסכם, יספק אגף הטמעת מערכות מידע בג'ון ברייס שירותי הדרכה ושירותי פיתוח לומדות אינטראקטיביות ● אלה ישמשו את משרד הבריאות למטרות שונות, בהן הטמעה של נהלים חדשים בקרב עובדי המשרד, הכשרה לעבודה על מערכות מידע ומערכות רפואיות המשמשות אותו והנחייה והדרכה של עובדים חדשים

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס (Matrix), תשמש ספק מורשה של לומדות אינטראקטיביות פרי פיתוחה עבור משרד הבריאות. ההסכם הינו לשלוש שנים, והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת ההסכם, יספק אגף הטמעת מערכות מידע בג'ון ברייס שירותי הדרכה ושירותי פיתוח לומדות אינטראקטיביות. אלה ישמשו את משרד הבריאות למטרות שונות, בהן הטמעה של נהלים חדשים בקרב עובדי המשרד, הכשרה לעבודה על מערכות מידע ומערכות רפואיות המשמשות אותו והנחייה והדרכה של עובדים חדשים.

מוטי אלנקווה, מנהל תחום פיתוח הדרכה וטכנולוגיות למידה בג'ון ברייס, אמר ש-"באמצעות לומדות מתוקשבות אלה, יוכל המשרד לקצר משמעותית את זמני ההכשרה של עובדיו בכל הארץ, ומאגרי הידע יהיו זמינים לו בכל עת, ללא תלות בכיתה או במדריך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמנואל

    תזכירו לי מתי הסתיים חוק חובת המכרזים למשרדי הממשלה? אני לא זוכר מכרז בנושא. היה? או לא היה? והרי מטריקס וג'ון ברייס הפסידו במכרז ההדרכה, לא? האם משרד הבריאות מצפצף על החשב הכללי?

אירועים קרובים