סוני-אריקסון הגישה תביעה נגד Clearwire בטענה לדמיון בלוגואים

בתביעה נטען, כי Clearwire מעתיקה את הלוגו שלה, שכולל פיתולים בירוק-לבן - מה שעלול להטעות את הלקוחות ● הלוגו נמצא בשימושה של סוני-אריקסון מאז 2001 ● החברה מבקשת מבית המשפט להורות ל-Clearwire להפסיק את הפרת הזכויות ולפצות אותה בסכום של לפחות 150 אלף דולרים ● נציגי החברה הנתבעת סירבו להגיב

סוני-אריקסון (Sony Ericsson) הגישה באחרונה תביעה נגד ספקית הפס הרחב האמריקנית Clearwire בטענה להפרה של סמל מסחרי. בתביעה, שהוגשה לבית משפט מחוזי בווירג'יניה, ארצות הברית, טענה יצרנית הסלולר שהפיתולים בצבעי ירוק-לבן בלוגו של Clearwire דומים בצורה מטעה לפיתולים בירוק-לבן בלוגו שלה.

על פי כתב התביעה, סוני-אריקסון הבחינה בכוונתה של Clearwire להשתמש בלוגו דומה בסוף 2009, וכבר בתחילת 2010 פנתה אליה והביעה את מחאתה.

Clearwire היא חברה שפורסת ברחבי ארצות הברית שירותי גישה בפס רחב בטכנולוגיית WiMAX. היא מוכרת שירותי פס רחב נייחים וניידים, ובמאי 2010 הודיעה, כי היא מתכוונת למכור גם טלפונים ניידים שפועלים בטכנולוגיית WiMAX. עם זאת, בנובמבר 2010 הודיעה Clearwire, כי היא דוחה את התוכנית.

הלוגו של Clearwire. יש דמיון? תשפטו בעצמכםסוני-אריקסון טענה בתביעה ש-Clearwire מתכננת למכור טלפונים ניידים הפועלים בטכנולוגיה שלה ושהלוגו שיישאו יבלבל את המשתמשים, מאחר שגם היא מייצרת ומוכרת טלפונים ניידים.

הלוגו הירוק-לבן נמצא בשימושה של סוני-אריקסון מאז 2001, כשנוסדה על ידי שתי החברות. לטענתה, הלוגו המפותל שלה מוכר היטב באירופה, אך פחות בארצות הברית, שם מוכרת החברה הנתבעת את מוצריה.

החברה מבקשת מבית המשפט להורות ל-Clearwire להפסיק את הפרת הזכויות של הסמל המסחרי שלה ולפצות אותה בסכום של לפחות 150 אלף דולרים, בתוספת הוצאות משפט.

נציגי Clearwire סירבו להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים