בינת סמך תתפעל במיקור-חוץ את ה-IT של עמותת אור ירוק בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת שירותי מיקור-החוץ, תבצע בינת סמך פרויקט לשדרוג מערכות ה-IT של העמותה ● השדרוג יכלול מעבר לסביבת עבודה וירטואלית של שרתי הארגון ופעילות מול מערכת האיחסון שלה, מבית דל ● בין היתר, תספק החברה לעמותה שירות מנוהל של שרתי אינטרנט, תפעול שרתים ותחנות קצה, לרבות תחזוקת מערכת הליבה המרכזית, האחראית על תפעול המוקד המרכזי של אור ירוק

בינת סמך, מקבוצת רד בינת, תספק שירותי מיקור-חוץ לתפעול ה-IT של עמותת אור ירוק. ההסכם הוא לשנה, עם אופציה להארכה לארבע שנים נוספות. היקף העסקה לא נמסר, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת שירותי מיקור-החוץ, תבצע בינת סמך פרויקט לשדרוג מערכות ה-IT של עמותת אור ירוק. השדרוג יכלול מעבר לסביבת עבודה וירטואלית של שרתי הארגון ופעילות מול מערכת האיחסון של העמותה, מבית דל (Dell). בין היתר, תספק החברה לעמותה שירות מנוהל של שרתי אינטרנט, תפעול שרתים ותחנות קצה, לרבות תחזוקת מערכת הליבה המרכזית, האחראית על תפעול המוקד המרכזי של העמותה.

לדברי אלעד סאסי, דובר העמותה, "אור ירוק שמה לה למטרה להילחם בתאונות הדרכים. למוקד העמותה מגיעות, על בסיס יומיומי, פניות הנוגעות לדיווחים על מפגעים בכבישים, וכן על תאונות. אנחנו חייבים להיות ערוכים למתן תשובות מיידיות. מוקד העמותה הוא הלב הפועם שלה, ולכן הדגש הטכנולוגי הרב שהקדשנו להקמתו".

דורון כהן, מנכ"ל בינת סמך, אמר ש-"יש לנו ניסיון רב בהקמת מוקדים מנוהלים. הקמנו ואנחנו מתפעלים את מוקד הגמלאים, מוקד ניצולי השואה, מוקד משרד התמ"ת ומוקד שוק ההון במשרד האוצר". לדבריו, "נרתום את היכולות המקצועיות שלנו לטובת המלחמה בתאונות הדרכים, בהקמת המוקד של אור ירוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים