נטקום מרחיבה פעילותה לחוץ לארץ וממנה מנכ"ל חדש בישראל – יוסי גז

גז יחליף את רון ברנר, שמונה למנהל העסקים הראשי של החברה ● בתפקידו האחרון שימש גז מנהל תחום פעילות תקשורת ב-HP ישראל, ובעבר היה מנהל הפעילות של 3Com בארץ ● לדברי ברנר, "הצפי לגידול בפעילות של נטקום, ושל קבוצת מלם-תים כולה, דרש התמקדות בפעילות הליבה של הקבוצה, והוא זה שבעצם מכתיב את השינויים הללו"

נטקום מקבוצת מלם-תים מרחיבה את פעילותה לחוץ לארץ וממנה מנכ"ל חדש לפעילותה בישראל – יוסי גז. גז יחליף את רון ברנר, שמונה למנהל העסקים הראשי של החברה. ברנר יעסוק בפיתוח עסקי החברה בחוץ לארץ. בתפקידו האחרון שימש גז מנהל תחום פעילות תקשורת ב-HP ישראל, ובעבר היה מנהל הפעילות של 3Com בארץ.

נטקום פועלת בעולמות האינטגרציה של מערכות תקשורת, שליטה ובקרה ואבטחת מידע.

הצפי לגידול בפעילות של נטקום, בנפרד וכחלק מקבוצת מלם-תים, הביא להחלטתו של שלמה אייזנברג, מנהל הפעילות העסקית של הקבוצה, להקים חברה בת, Netcom Malam-Team International, שתרכז ותוביל את כלל פעילות הקבוצה בחוץ לארץ. ברנר יעמוד בראש החברה החדשה שהוקמה, לאחר שבחמש השנים האחרונות שימש מנכ"ל נטקום. במקביל ישמש ברנר כמנהל העסקים הראשי של נטקום, וכן ירכז את פעילות קבוצת מלם-תים במגזר הביטחוני.

ברנר כתב לעובדיו, כי "הצפי לגידול בפעילות של נטקום, ושל קבוצת מלם-תים כולה, דרש התמקדות בפעילות הליבה של הקבוצה, והוא זה שבעצם מכתיב את השינויים הללו. חשוב לי לציין שאינני עוזב את נטקום, אלא אמשיך ללוות אותה. אני מאמין באנשי נטקום, שידעו לשמור על מובילות בשוק הישראלי".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איילה

    כיף לי !!! זה כמו שאריאלה ממפעל הפייס התקשרה להודיע לי שאני מליונרית. ליגה עלית - האח !!!

  2. אורן ברט

    איש ענק למשרה גדולה !!!! יוסי המון בהצלחה

אירועים קרובים