דיווח: חנות היישומים למחשבי Mac תושק ב-13 בדצמבר

בידיעה שפורסמה בבלוג Appletell ונסמכת על "מקורות פנימיים" נכתב, כי אפל הודיעה למפתחים שעליהם להכין את התוכנות עוד השבוע, אולם ייתכנו בהחלט דחיות ועיכובים ● עם זאת, השאיפה של אפל היא להשיק את החנות עוד לפני חג המולד

אפל (Apple) תשיק את Mac App Store – חנות היישומים למחשבי Mac – ב-13 בדצמבר, דיווח הבלוג Appletell בידיעה שנסמכת על "מקורות פנימיים". על פי הידיעה, הודיעה אפל למפתחים, כי עליהם להכין את התוכנות עוד השבוע, אולם ייתכנו בהחלט דחיות ועיכובים. עם זאת, השאיפה של אפל היא להשיק את החנות עוד לפני חג המולד.

בשבוע שעבר פרסמה אפל שורה של כללים שיחייבו את המפתחים שיציעו יישומים בחנות החדשה. בין השאר, נאסר עליהם להציע גרסאות בטה או גרסאות ניסיון. כן נמסרו למפתחים הנחיות לגבי מערכת הקבצים שנעשה בה שימוש והצעות ליישומים מיוחדים.

החברה הכריזה בראשונה על חנות היישומים למחשבי Mac במסגרת אירוע Back to the Mac, שנערך ב-20 באוקטובר. החנות תשולב במערכת ההפעלה Lion OS שאמורה להופיע בשנה הבאה, ועד אז תוצע גרסה עבור מערכת ההפעלה הנוכחית של מחשבי Mac, המכונה Snow Leopard. אפל פתחה את החנות להעלאת יישומים ב-3 בנובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים