רד-האט רכשה את הסטארט-אפ מה קרה – לקידום עסקי הענן שלה

פלטפורמת יישומי הענן של מה קרה תשולב בתווכת JBoss של רד-האט, ותאפשר לה להציע פתרון פלטפורמה כשירות מקיף יותר ● פתרון זה מאפשר לארגונים להעביר במהירות את היישומים שלהם לעננים ציבוריים ופרטיים, תוך ביצוע שינויים מזעריים ● תנאי העסקה לא פורסמו

ענקית הקוד הפתוח רד-האט (RedHat) רכשה בשבוע שעבר את מה קרה (Makara) – סטארט-אפ המפתח פתרונות פריסה וניהול עבור יישומים בענן. תנאי העסקה לא פורסמו, והיא צפויה להיסגר בשבועות הקרובים.

מה קרה הוקמה לפני שנתיים על ידי הישראלי יצחק רוט. היא מונה 15 עובדים ופועלת ברדווד, קליפורניה. החברה מספקת פתרונות המאפשרים לארגונים לפרוס, לנהל, לנטר ולהרחיב את היישומים שלהם בענני מיחשוב לסוגיהם – פרטיים וציבוריים.

פלטפורמת יישומי הענן של מה קרה תשולב בתווכת JBoss של רד-האט, ותאפשר לה להציע פתרון פלטפורמה כשירות (PaaS) מקיף יותר, המאפשר לארגונים להעביר במהירות את היישומים שלהם לעננים ציבוריים ופרטיים תוך ביצוע שינויים מזעריים.

ביוני השנה הציגה רד-האט את תשתית הענן שלה, Cloud Foundations, שנועדה לאפשר ללקוחות ולמפתחים לעבור באופן פשוט לענן בקוד פתוח. תשתית זו כוללת מערכת הפעלה, תווכה ו-וירטואליזציה.

"עם הוספת מה קרה להיצע שלנו, אנו מתכוונים לפשט עוד יותר את פריסת יישומים וניהולם", אמר פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט. "כך נאיץ את אספקת פתרונות ה-PaaS שלנו לשוק, וביכולתנו לאפשר לארגונים, ספקי שירותי ענן, ISVs וספקי תוכנה כשירות (SaaS) לאמץ נכסים קיימים, לפתח יישומים חדשים ולפרוס אותם למגוון רחב של עננים ציבוריים ופרטיים. כל זאת, מבלי לכתוב מחדש יישומים".

"פלטפורמה כשירות הולכת ונהיית עוד שוק עבור ספקי התוכנה הרוצים לעבוד בענן", אמרה רייצ'ל צ'אלמר, אנליסטית ב-451 Group. "עם הרכישה הזו, יש לרד-האט את היכולת למצב את עצמה כספקית פתרונות לארגונים המחפשים הטמעה, ניהול ויכולת גידול בענן, גם עבור יישומי הליבה שלהם".

לדברי רוט, מייסד משותף ומנכ"ל מה קרה, "השילוב בין שתי החברות הוא משהו שרצינו, וכעת זה קורה". הוא ציין, כי בעבר הרחוק עבד ברד-האט, לפני שזו הפכה למעצמת קוד פתוח. "היינו ארבעה עובדים חוץ מהמייסד, בוב יאנג, שמכר תקליטורי קוד פתוח. ברור שרד-האט של היום היא סיפור שונה לגמרי".

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד-האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אמר ש-"לקוחות הניצבים בפני בעיות בהעברת יישומים לענן וניהולם היעיל יכולים להסתייע בפתרונות מה קרה עבור הרחבה (Scaling), התאמת גודל (Rightsizing), החזרת מסד הנתונים למצב קודם (Rollback) וניטור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים