יהונתן גד, אינוקום: "טכנולוגיה חדשנית מסייעת לארגונים ישראליים להתחרות טוב יותר בשוק העולמי"

"ארגונים ישראליים נדרשים ליכולות IT מבוזרות, והמענה למגוון דרישות ה-IT יכול לבוא רק עם ההפנמה שעל הטכנולוגיה להפוך ליתרון עסקי בארגונים", אמר גד ● לדבריו, "העולם הופך ליותר ויותר תחרותי, ונדרש לנצל את הטכנולוגיות בצורה המיטבית לטובת הארגון"

"יותר ויותר ארגונים בישראל הופכים לגלובליים, ולכן – נדרשות מהם יכולות IT מבוזרות. המענה למגוון דרישות ה-IT יכול לבוא רק עם ההפנמה שעל הטכנולוגיה להפוך ליתרון עסקי בארגונים. טכנולוגיה חדשנית מסייעת לארגונים ישראליים להתחרות טוב יותר עם חברות גלובליות", כך אמר יהונתן גד, מנכ"ל אינוקום.

גד פתח את כנס הלקוחות השנתי של החברה, שנערך הבוקר (ב') באולם הווילה בגני התערוכה בתל אביב. בכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, השתתפו כ-300 לקוחות ושותפים עסקיים.

לדברי גד, "העולם הופך ליותר ויותר תחרותי, ונדרש לנצל את הטכנולוגיות בצורה המיטבית לטובת הארגון". הוא ציטט מחקר שערך המגזין CIO בקרב אלפי מנמ"רים, וממנו עלה, כי העדיפות העליונה של המנמ"רים כיום היא "ליישר קו" בין ה-IT ובין היכולות העסקיות של הארגון והעמידה ביעדים אלה. גד הסביר, כי זה יכול להיעשות רק תוך התבססות על טכנולוגיות בעלות היבטים של חדשנות. מגמה נוספת שאותה ציין היא ההפיכה של ארגונים לגלובליים תוך ביזור היישומים בין הסניפים השונים והנגשתם לכלל העובדים הניידים. לצורך כך, אמר, נדרשות טכנולוגיות להאצת הביצועים של היישומים והנתונים ברשתות התקשורת הארגוניות, תוך התמקדות בהיבטי אבטחת מידע.

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"השוק הישראלי צמא לטכנולוגיות חדשות"

גד ציין, כי אינוקום "מתמחה במתן פתרונות IT ייחודיים בתחומי אבטחת המידע ורשתות התקשורת, המגיעים מחזית הטכנולוגיה העולמית. אנחנו מקפידים לכלול בין הפתרונות שלנו מוצרים שהוכחו טכנולוגית ועסקית גם יחד". לדבריו, "בחמש שנות פעילותה, החברה מיצבה עצמה בשוק המקומי כ-VAD – מפיץ בעל ערך מוסף – ולא כ-'מזיז קופסאות'. אנחנו מפיצים רק מוצרים שהם בבחינת היותם פורצי דרך, המביאים יתרון עסקי אמיתי ללקוח".

לדברי גד, "השוק המקומי צמא לטכנולוגיות חדשות. הוא בוחן את התועלות הטמונות בהן ואת החזר ההשקעה שינבע מהן, ולכן אנו מבצעים פיילוטים כדי להוכיח את היתרונות הנובעים מהטמעת טכנולוגיות אלה".

הוא סיפר, כי "אנחנו פונים לספקיות IT שכאלה כבר בשלבים המוקדמים של פעילותן, ומשכנעים אותן להגיע לארץ, למרות הגודל של השוק המקומי. זאת, בשל היות השוק הישראלי מאמץ מוקדם של טכנולוגיות והדרישות של השוק. בדרך זו אנחנו מספקים לשוק המקומי טכנולוגיות עדכניות במהירות, ולא רק אחרי שאלה הופצו בארצות הברית ובאירופה".

גד פירט את החברות שאותן מפיצה אינוקום: "בתחום אבטחת המידע אנחנו מפיצים את הפיירוול של פאלו אלטו (Palo Alto Networks), את פתרון אבטחת המידע בקישוריות לרשת המסופק כתוכנה כשירות – SaaS – של Zscaler וכן את מוצר אבטחת הדואר האלקטרוני וסינון הזבל של איירון פורט (IronPort)".

בתחום התקשורת, אמר גד, "אנחנו מפיצים את מוצר מיטוב רשת ה-WAN של ריברבד (Riverbed), את הפתרונות לאיזון עומסים ולהאצת ביצועים של A10 ואת בלייד (Blade Networks), המייצרת מתגים למרכזי נתונים המטמיעים פרויקטי וירטואליזציה. בנוסף, אנחנו מפיצים גם את Aerohive, העוסקת בתחום הפריסה החכמה של תקן N בתקשורת אלחוטית, ואת Good, המאפשרת לארגונים לתת לעובדים שלהם להשתמש בטלפונים חכמים, תוך הפרדה בין הארגון לעולם הפרטי של המשתמש".

הוא סיכם בציינו, כי מוצרי החברה מתאימים לכל מגזרי המשק ולארגונים בכל הגדלים, וכי הוא צופה המשך גידול בפעילות החברה בשנת 2011.

אילן עבדי, סגן נשיא נס העולמית ומנהל אבטחת המידע שלה, הציג סיפור לקוח מבוסס הטמעת פיירוול של פאלו אלטו. עמית כהן, מנהל תשתיות IT ב-וורינט (Verint), הציג סיפור לקוח למיטוב רשת ה-WAN המבוסס על הטמעת מוצרי ריברבד. את האירוע סיכם צביקה וייסמן, סמנכ"ל המכירות של אינוקום, והוא נחתם בהופעת הסטנדאפיסט קובי מימון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים