דיווח: מודו הישראלית תספק מודול טלפון למחשב חדש של אסוס

לפי דיווח באתר בריטי, אסוס מתכוונת להשיק בקרוב מחשב חדש בו יהיה משולב מודול טלפון מדור שלישי שישמש את המחשב לצורך חיבור סלולרי לאינטרנט ● בעת הצורך, ניתן יהיה לפרק את המודול ולהשתמש בו כטלפון עצמאי זעיר ● כך, למעשה, יוכלו המחשב והטלפון להשתמש באותו כרטיס SIM

פרויקט בהיקף של כחצי מיליון שקלים. אסוס

האם נראה בקרוב שילוב היברידי בתחום מחשבי ה-Netbook בין מחשב לטלפון סלולרי? לפי האתר הבריטי The Inquirer, אסוס (Asus), החברה שהמציאה את מחשבי ה-Netbook ונחשבת עד היום לאחת היצרניות הגדולות ביותר בתחום, מתכוונת להשיק בקרוב מחשב חדש שיהיה משולב בו מודול טלפון מדור שלישי שישמש את המחשב לצורך חיבור סלולרי לאינטרנט. בעת הצורך, ניתן יהיה לפרק את המודול ולהשתמש בו כטלפון עצמאי זעיר. כך, למעשה, יוכלו המחשב והטלפון להשתמש באותו כרטיס SIM.

לפי האתר, החברה שתספק את מודול הטלפון למחשב החדש של אסוס תהיה מודו (Modu) הישראלית, בניהולו של דב מורן. אנדרו צה, מנכ"ל חברת ההפצה הבריטית Purley Gadgets, אמר, כי הסיבה שאסוס בחרה בטלפונים של מודו היא שמדובר בטלפונים שמיועדים להשתלב בתוך מעטפות שונות, כמעט לפי בחירת המשתמש. לדבריוף "אם אתה לא רוצה לקחת את ה-Netbook בערב, אתה פשוט מושך החוצה את הטלפון ומשתמש בו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוישל'ה

    נקמה מתוקה לכל אלה שהספידו את מודו

אירועים קרובים