אמן תשדרג את אתר עיריית תל אביב-יפו בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט צפויה להיבנות תשתית חדשה לפיתוח האתר, המאפשר שילוב של עיצובים מתקדמים, ממשקים עם מערכות אחרות וניהול מבוזר של תכנים ותתי אתרים מכווני לקוח וקהלי יעד שונים

מחליפים אתר. עיריית תל אביב-יפו

Aman UI&Design מקבוצת אמן תבצע פרויקט לאיפיון ועיצוב האתר החדש של עיריית תל-אביב-יפו. הפרויקט צפוי להיערך מהלך 2015. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים. Aman UI&Design תבצע אפיון לאתר האינטרנט החדש, אשר עתיד לשרת מגוון רחב של גולשים, תושבי העיר והבאים אליה – לקבלת מידע בנושאי תיירות, תרבות, מקומות בילוי, פרויקטים עירוניים, חינוך, שירותים עירוניים ועוד, כולל אפשרות לביצוע פעולות באמצעות האתר.

במסגרת הפרויקט צפויה להיבנות תשתית חדשה לפיתוח האתר, המאפשר שילוב של עיצובים מתקדמים, ממשקים עם מערכות אחרות וניהול מבוזר של תכנים ותתי-אתרים מכווני לקוח וקהלי יעד שונים. בנוסף, תיושם מערכת אחידה ותהליכי עבודה גנריים לניהול התוכן באתר האינטרנט ובתתי-אתרים של העירייה, שתספק יכולות ניהול למנהלי האתר, יתאפשר ניהול ופרסום תכנים באופן עצמאי ומבוזר על ידי גורמים עירוניים שונים, תתאפשר העשרת תכני האתר והוספת מידע דינמי ושירותים מקוונים ואישיים תוך השתלבות בתפיסת דיגיתל של העירייה.

מעיריית תל אביב-יפו נמסר כי "העירייה רוצה לבנות אתר חדשני המותאם לתפישות שיתאימו לשנים הבאות, מתוך כוונה לשפר ולהנגיש את השירות לציבור". ליאורה שכטר, מנמ"רית העירייה אמרה כי "לאתר יש מקום מרכזי במתן שירותים חדשניים לתושב, ולכן החשיבות הרבה שניתנה לעיצובו ולגיבוש התפיסה". לדברי זוהר שרון, מנהל מינהלת הידע בעירייה, "מאות אלפי התושבים והבאים בשערי העיר ייהנו מאתר דינמי מתקדם ומעודכן".

אייל אסולין, מנהל השיווק והמכירות של חטיבת  Aman UI&Design, אמר כי "עיריית תל-אביב-יפו רוצה להקים אתר איכותי, נגיש, מקיף ורלוונטי לקהל גולשיה ותושביה. זאת, תוך הקפדה על חוויית משתמש ורמת עיצוב גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים