החברות הגדולות יכולות לנשום לרווחה: המדליף הפופולרי של עולם הסלולר פורש

evleaks@, שצייץ פרטים ראשונים על מכשירים של החברות הגדולות בעולם הסלולר, סגר את חשבון הטוויטר שלו עקב בעיות כספיות ● נותר לראות מי ימלא את החלל הגדול שיצר

סוף עידן evleaks@: המדליף שפרסם ברשת תמונות של סמארטפונים חדשים, מהלכים של החברות הגדולות בעולם הסלולר ועוד פרטים ראשוניים הודיע על פרישה. הוא סגר את חשבון הטוויטר (Twitter) שלו, בו פרסם את ההדלפות, ונימק זאת בסיבות כספיות.

evleaks@, ששמו האמיתי הוא איוון בלס, הודיע על הפרישה בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר לפני שנסגר. "כל הדברים הטובים מגיעים לסופם. תודה לכם על שנתיים נהדרות", צייץ והוסיף בסוגריים מרובעים: פרישה.

בלס, בעברו כתב ב-Engadget, משך את תשומת ליבם של יותר מ-186 אלף עוקבים וציוציו פורסמו לעתים קרובות באתרים ובלוגים ידועים בתחום הטכנולוגיה, כמו The Verge, גיזמודו (Gizmodo) והאתר בו כתב לפני שהפך למדליף.

בתשובה לשאלת כתב TheNextWeb מדוע פרש אמר בלס: "הדברים האלה תמיד מסובכים, אבל כמו במקרים אחרים, מדובר בכסף. קשה להרוויח מציוצים בטוויטר. בהתחלה ניסיתי לגייס מישהו ששילם לי בכל חודש, לאחר מכן בכל שבוע ובסופו של דבר ניסיתי לגבות תשלום פר ציוץ. גייסתי תרומות והרגשתי כמו קבצן". בלס חולה בטרשת נפוצה ובשנים האחרונות החמיר מצבו. יש להניח שעלות הטיפולים היוותה שיקול בהחלטתו לעזוב.

כך או כך, הוא ציין כי "אין כמעט סיכוי" שישנה את החלטתו ושבכוונתו להתחיל קריירה חדשה – מכניסה "מעט" יותר.

אגב, הציוץ המועדף עליו אותו פרסם הוא זה של פרטי ה-M8 Prime של HTC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים