נתניהו לראשי חברות יפניות: בואו להשקיע בסייבר הישראלי

במהלך ביקור שעורך ראש הממשלה ביפן הוא נפגש עם בכירים בפנסוניק ואמר להם: "המערכות הממוחשבות פגיעות ואבטחת סייבר היא צורך גובר והכרחי לעסק שלכם; ישראל מפתחת בתחום הזה בצורה מואצת ופתוחה גם לחברות"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העושה בימים אלה ביפן, קרא לחברות יפניות להשקיע בענף אבטחת הסייבר בישראל. לדבריו, מדובר בתחום משמעותי בו יכול להיות שיתוף פעולה פורה בין שתי המדינות.

חלק גדול מביקורו של ראש הממשלה מוקדש למניעת הגרעין האיראני, אולם גם נושא הסייבר תפס בו מקום, בפרט בעת ביקור שערך במטה של פנסוניק (Panasonic). נתניהו אמר לראשי החברה כי "יש תחום אחד שגדול יותר מכל השאר וקשור לכל השאר: אבטחת הסייבר. המערכות הממוחשבות פגיעות ואבטחת סייבר היא צורך גובר והכרחי לעסק שלכם. ישראל מפתחת בתחום הזה בצורה מואצת ברמה הגלובלית ופתוחה לא רק לממשלות אלא גם לחברות. החברות הגדולות בעולם בתחום משקיעות בתעשיית הסייבר הישראלית ואני מזמין גם אתכם לעשות זאת".

נתניהו עורך במהלך ביקורו מפגשים עם ראשי חברות נוספות בהם עולות לדיון בין היתר טכנולוגיות תוצרת כחול לבן, בדגש על טכנולוגיות לשימור מים, ביוטכנולוגיה, אנרגיות חלופיות – וסייבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים