דיווח: אמזון תשיק סמארטפון בחודש יוני

הוול-סטריט ג'ורנל מאשש שמועות ברשת לפיהן אמזון תיכנס לשוק הסמארטפונים ותנסה לזנב באפל ובסמסונג ● כדי לבדל את עצמה, נראה שהחברה תוסיף למכשיר מסכי תלת מימד שניתן לצפות בהם בלי משקפיים מיוחדים

ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון

אמזון (Amazon) לא תסתפק במכשירי הקינדל (Kindle) והפייר (Fire) שלה בתחום האלקטרוניקה הבידורית ועומדת להשיק ברבעון השני של השנה סמארטפון – כך דיווח בסוף השבוע הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). הידיעה מאששת הערכות שפורסמו ברשת. קמעונאית האינטרנט תקפוץ בכך למים סוערים מאוד, בשוק שנשלט בעיקר על ידי אפל (Apple) וסמסונג (Samsung).

העיתון דיווח כי החברה הציגה באחרונה בפני מפתחים בסן פרנסיסקו ובסיאטל גרסאות של המכשיר העתידי, והיא מתכוונת להכריז עליו ביוני השנה ולהשיקו בחנויות בסביבות סוף ספטמבר.

ההשקה תבוצע על אף שמנהלי אמזון המעיטו בעבר באפשרות שהחברה תיכנס לשוק התחרותי והצפוף של הסמארטפונים.

אפל וסמסונג נאבקות לשמור על נתחי השוק שלהן ועל שליטתן בשוק, כאשר חברות חזקות נוספות נכנסות אליו, כמו וואווי (Huwaii) ולנובו (Lenovo). שתי החברות הללו מנסות לתפוס נתחי שוק בפלח המכשירים הזולים. על פי הידיעה, מתוך כוונה לבדל את עצמה מהמתחרות, נראה כי אמזון תצייד את המכשיר שלה עם מסכים המאפשרים צפייה בתמונות תלת מימד ללא משקפיים מיוחדים.

נציגי אמזון לא הגיבו לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים