HTC One ו-iPad Air – המכשירים הטובים ביותר

הסמארטפון של HTC והטאבלט של אפל זכו בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה ● נוקיה גרפה פרסים בקטגוריות אחרות ו-LG הוכרזה כחברה החדשנית של השנה

HTC One זכה בתואר הסמארטפון הטוב ביותר ו-iPad Air בתואר הטאבלט הטוב ביותר בתערוכת המובייל העולמית MWC, שנערכת בימים אלה בברצלונה. בחר אותם צוות של 175 שופטים בו היו חברים אנשים בלתי תלויים מהתעשייה, אנשי תקשורת ואנליסטים.

מכשיר הדגל של HTC גבר בתחרות על סמארטפונים דומיננטיים כמו ה-iPhone 5s של אפל (Apple), ה-Galaxy Note 3 של סמסונג (Samsung), ה-G2 של LG וה-Lumia 1020 של נוקיה (Nokia).

השופטים נימקו את בחירתם בכך ש-"HTC One הוא אחד הסמארטפונים המתקדמים ביותר לשנת 2013. עיצובו הנהדר וממשק המשתמש המצוין שלו ממשיכים לספק חוויית משתמש מיוחדת, והוא בולט בקרב המכשירים המשתתפים בתחרות".

הטאבלט הטוב ביותר. IPad Airבקטגוריית הטאבלטים זכה, כאמור, ה-iPad Air של אפל, שגבר בין היתר על ה-iPad Mini, אחיו למשפחת הטאבלטים של החברה, כמו גם על Nexus 7 של גוגל (Google) ועל Xperia Z מבית סוני (Sony).

נוקיה אמנם לא זכתה בתואר הסמארטפון הטוב ביותר, אולם שני סמארטפונים שלה זכו בתארים אחרים: ה-Lumia 520 נבחר לטלפון החכם הזול הטוב ביותר וה-Nokia 105 נבחר כטלפון הפשוט (Entry-Level) הטוב ביותר.

LG הוכרזה יצרנית הסלולר החדשנית ביותר של השנה.

לצד הזכייה השיקה HTC בתערוכה מוצרים חדשים בקו Desire, המיועד לשוק הביניים וכולל את ממשק המשתמש HTC Sense. ה-Desire 816 מתבסס בעיצובו על מכשירי הפרימיום של החברה בסדרת One ויושק באפריל ברחבי העולם. הוא תואם דור רביעי (LTE) ונושא מעבד מרובע ליבתי במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ, מסך 5.5 אינץ' ורמקולים קדמיים. יש לו מצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל. ה-Desire 610 הוא מכשיר קטן יותר, בעל מסך 4.7 אינץ', מעבד מרובע ליבות וקישוריות LTE. הוא יושק באירופה בחודש מאי הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים