מוזילה נכנסת לעולם הטאבלטים

החברה הודיעה כי תשיק במהלך השנה מחשבי לוח מבוססי מערכת ההפעלה שלה, Firefox OS, שייוצרו במפעלי פוקסקון ● מוזילה אף הכריזה ש-ZTE תשיק במחצית הראשונה של השנה שני טלפונים נוספים, ZTE Open II ו-ZTE Open C

מוזילה. צילום: אור יעקב

מוזילה (Mozilla) נכנסת לתחום הטאבלטים ותשיק במהלך השנה הנוכחית מחשבי לוח המבוססים על מערכת ההפעלה שלה, Firefox OS – כך הודיעה החברה במהלך מסיבת העיתונאים שערכה בתערוכת CES 2014, שמתקיימת בימים אלה בלאס וגאס. החברה אמנם לא הכריזה על מוצרים מסוימים בהם תשולב מערכת ההפעלה, אך מסרה שבעזרת היצרנית פוקסקון (Foxconn) היא תבנה מספר דגמי ייחוס לטובת מפתחי אפליקציות.

בתחום הטלפונים החכמים הכריזה מוזילה ש-ZTE, שהייתה מהחברות הראשונה שהשיקו טלפונים המבוססים על Firefox OS, מתעתדת לשחרר במחצית הראשונה של השנה שני טלפונים נוספים, ZTE Open II ו-ZTE Open C. מעבר לשמות החברה לא מסרה מידע רב על המכשירים, להוציא העובדה שהם יהיו מבוססים על מעבדי כפולי ליבה חזקים יותר מאשר הדור הראשון.

ב-ZTE התייחסו להשקה של הדור הראשון וטענו שהיא הייתה מוצלחת. "בסך הכול, המכירות היו טובות, במיוחד באי-ביי (eBay) ובאמצעות סוחרי צד שלישי. הדרישה עלתה על האספקה, אבל בכוונה לא רצינו שמוצר הדור הראשון יימכר בקנה מידה גדול מדי", אמר הי שי-יו, ממנהלי החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים