קנשו שדרגה את מערך האחסון מבית קמינריו; ההיקף: מאות אלפי שקלים

ההטמעה נערכה על פני מספר ימים ונועדה להאיץ את ביצועי היישומים המקוונים של החברה המוצעים במתכונת SaaS, שבין לקוחותיה נמנים גם פייסבוק ואקספדיה ● רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו: "פתרונות החברה מאפשרים לצמצם 'צווארי בקבוק' ולהשיג ROI גבוה"

קנשו (Kenshoo) הישראלית, המפתחת כלי פרסום מקוון, ערכה פרויקט לשדרוג מערך האחסון שלה המבוסס על קמינריו (Kaminario). הפרויקט בוצע באחרונה, ארך ימים אחדים והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

לפני כשנה הטמיעו אנשי ה-IT של קנשו, בשיתוף אנשי קמינריו, את פתרון Kaminario K2, המבוסס על ארכיטקטורה ייעודית ל-SSD. מערך האחסון החדש שהוטמע סייע לחברה להאיץ את ביצועי היישומים המקוונים שלה, המוצעים במתכונת תוכנה כשירות (SaaS). אלה מספקים ללקוחות יכולת לתחקור של ביצועי הקמפיינים הפרסומים שלהם. הטמעת פתרון האחסון הביאה להאצת ביצועים ביותר מפי 10 בהשוואה למצב לפני ביצוע הפרויקט, נמסר מהחברה.

משראו אנשי קנשו ראו כי הפתרון הביא להגדלת ביצועים, הוחלט על הפרויקט הנוכחי, במסגרתו הוטמע הפתרון של קמינריו לטובת מתן שרותים ללקוחות רבים נוספים, שכיום יכולים להשתמש ביישום הרבה יותר מהר מבעבר. פרויקט השדרוג הנוכחי משרת עשרות לקוחות שעובדים עם יישום ה-SaaS, שפועל על גבי קמינריו.

הפרויקט, כך נמסר, הוביל לשיפור משמעותי בחוויית המשתמש ושביעות רצון הלקוחות של קנשו, ומנע מצבים של "צווארי בקבוק" ביישום ה-SaaS של קנשו, בכך שהוא מביא להאצת קצב ה-I/O (קצב קריאה וכתיבה לדיסק), שיפור זמני תגובה, והגדלת יכולת העמידה של היישום בעומסים – כאשר מספר רב של שאילתות מורץ לצד ביצוע פעולות תחקור נתונים  בו זמנית.

קנשו מפתחת כלים לפרסום מקוון במגוון ערוצים באינטרנט, ומספקת ללקוחותיה כלי ניתוח של פעילות שיווקית באינטרנט באמצעות יישום מקוון. בין לקוחותיה נמנים סוכנויות פרסום גלובליות וחברות ענק בהם: פייסבוק (Facebook), אקספדיה, Sears, טסקו (Tesco) ו-Kayak.

איתי אוליבר, מנהל ה-IT בקנשו: "בשל הגידול המואץ במספר הלקוחות ובמספר הקמפיינים הפרסומיים המנוהלים באמצעות  הפתרונות שלנו, נוצרו לנו לאחרונה אתגרי ביצועים רבים מול יישום ה-SaaS, לתחקור נתונים אודות הקמפיינים הפרסומיים. היישום שלנו הוא מרכיב קריטי עבור לקוחותינו. שיפור הביצועים בא לביטוי בשיפור חווית המשתמש ובשביעות הרצון שלהם".

רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו: "Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורת Scale-out שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. פתרונות קמינריו מאפשרים לחברות וארגונים לצמצם צווארי בקבוק, להאיץ את האפליקציות העסקיות שלהם בצורה משמעותית ולהשיג ROI גבוה – הן מבחינת חיסכון בעלויות ובמשאבים, והן מבחינת שיפור חווית המשתמש ושביעות רצון של המשתמשים באפליקציות הליבה הארגוניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים