מתנה לחג: גוגל תאפשר לגולשים לעקוב אחרי מסעו של סנטה קלאוס

החברה פיתחה כלים חדשים שמאפשרים לדעת, דרך כרום ו-Google Maps, איפה סנטה נמצא בזמן אמת ומתי הוא יגיע לחלק מתנות לילדים ● המשתמשים במכשירי אנדרואיד יוכלו לשחק עם הגמדים שלו

24/12/2013 12:18

כלים שמציעה גוגל (Google) מסייעים לעקוב החל מהיום (ג'), חג המולד, אחרי המסע שעושה סנטה קלאוס ביחד עם מלוויו מהקוטב, כדי לחלק מתנות לילדי העולם.

גוגל מציעה השנה מספר כלים חדשים, בהם יישום למכשירי אנדרואיד (Android) שבו ניתן לשחק במשחקים עם הגמדים הנלווים לסנטה וכן מעקב בטלוויזיה בעזרת מכשיר Chromecast. המחפשים אחריו ב-Google Maps יוכלו לראות על גבי המפה היכן הוא נמצא בזמן אמת וגם תוסף חדש לדפדפן כרום (Chrome) יסייע לעקוב אחר המסע.

"צוות מיוחד של מהנדסים משקיע מאמצים רבים כדי לעקוב אחר סנטה קלאוס בכל רגע", כתבה סנדי ראסל, מעצבת הגמדים בתוכנית המעקב אחרי סנטה שמציעה גוגל, בהודעה שפרסמה בבלוג. "תוכלו לעקוב אחרי המסע שלו, לספור כמה מתנות הוא כבר חילק ולבקר בכפר שבו הוא מתגורר".

לפי המסורת, סנטה קלאוס הוא איש זקן וטוב לב, שיחד עם הגמדים שלו מתחיל במסעו בקוטב הצפוני, וליתר דיוק – בכפר בלפלנד שבצפון פינלנד, ועובר על גבי מזחלת רתומה לאיילים ברחבי העולם על מנת לחלק מתנות לילדים ולהגשים להם משאלות. מקורה של הדמות בארצות הברית של סוף המאה ה-19, ויש לו שמות שונים בין שפות ומדינות שונות בעולם. בצרפת הוא נקרא, למשל, פרה נואל, במדינות ברית המועצות לשעבר שמו סבא כפור ובחבל דובר הצרפתית קוויבק שבקנדה – אב חג המולד. זהו גם כינוי רווח לסנטה קלאוס באנגלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים